PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2016-11-07
Warsztaty z Mitura Academy w ramach kampanii „DOBRY MONTAŻ”
Organizowana przez Związek POiD, kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ" promuje prawidłową instalację okien, drzwi, bram, fasad ...

POLSKIE OKNA I DRZWI
ul. Modlińska 6
03-216 Warszawa

tel. 22 811 20 64
fax 22 811 20 64
biuro@poid.eu
www.poid.eu

» więcej o firmie

Organizowana przez Związek POiD, kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ" promuje prawidłową instalację okien, drzwi, bram, fasad i towarzyszących im rozwiązań. Ważnym jej elementem będą warsztaty dedykowane właścicielom i kadrze zarządzającej punktów dystrybucji świadczących usługi sprzedaży i montażu wyrobów stolarki budowlanej. Poprowadzą je trenerzy Mitura Academy.

Uczestnicy jednodniowych warsztatów prowadzonych w dynamicznej formie, z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi szkoleniowych Mitura Academy, uzyskają praktyczną wiedzę m.in. na temat tego, jak wykorzystać markę „DOBRY MONTAŻ" w relacjach z klientami i w działaniach sprzedażowych. Zdobędą również niezbędne umiejętności w zakresie wyższego pozycjonowania oferowanych usług. - Inwestycja w wymianę starej, bądź też instalację nowej stolarki budowlanej to proces, którego zwieńczeniem jest właśnie dobry montaż. Aby komunikować korzyści z niego wynikające, odpowiednio przygotowani powinni być sprzedawcy. To oni mają bezpośredni kontakt z inwestorami, a ich rady często decydują o wyborze lub odrzuceniu danego rozwiązania - mówi Adam Mitura, założyciel Mitura Academy i wieloletni praktyk szkoleń.

Rozpoczęcie warsztatów planowane jest pod koniec bieżącego roku. Wezmą w nich udział właściciele i kadra zarządzająca punktów dystrybucji stolarki budowlanej rekomendowanych przez Partnerów kampanii „DOBRY MONTAŻ".

Mitura Academy to firma o ugruntowanej pozycji na rynku, oferująca zindywidualizowane projekty szkoleniowo-doradcze dla przedsiębiorstw, wspierające sprzedaż. Z branżą budowlaną związana już od kilkunastu lat. Trenerzy Mitura Academy prowadzą szkolenia dla działów sprzedaży i handlowców m.in. takich firm jak PORTA KMI POLAND, Hörmann czy FAKRO.  

źródło: POiD