W dniach 6-8 kwietnia 2018 roku w Rzeszowie odbyła się XXIII edycja Targów Budownictwa, Wyposażenia Wnętrz i Ogrodów EXPO DOM. Impreza ta zaliczana jest do największych wydarzeń branży budowlanej w Polsce. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 200 wystawców. Wśród nich pojawiła się Grupa OKNOPLAST, która zaprezentowała swoje kolejne innowacyjne produkty, m.in. z zakresu smart home.
Targi rzeszowskie to impreza, która od lat cieszy się w branży budowlanej bardzo dużym zainteresowaniem. Wydarzenie adresowane jest do osób, które planują budowę, remontują lub adaptują domy i mieszkania, a także aranżują wnętrze albo ogród. Każdego roku tysiące zwiedzających mają doskonałą okazję uzyskać fachowe porady eksperckie, jak również otrzymać atrakcyjne rabaty. W tym roku architekci, producenci i deweloperzy starali się znaleźć odpowiedź na pytanie - na czym polega mądre budowanie? Na stoiskach pojawiły się wyjątkowo interesujące nowości, wśród których na szczególną uwagę zasługują innowacje, proponowane przez Grupę OKNOPLAST.
Inteligentne produkty OKNOPLAST
Głównym motywem przewodnim stoiska OKNOPLAST i jej partnera handlowego FERDO były rozwiązania smart home, które są przyszłością na rynku budowlanym. Już teraz wystarczy odpowiednia aplikacja i dostęp do smartfona, tabletu czy laptopa, by móc wygodnie kontrolować zautomatyzowane rolety, drzwi czy okna. Podczas rzeszowskich targów na stoisku OKNOPLAST znaleźć można było m.in. drzwi tarasowe HST 85 Premium w okleinie betonowej oraz okno uchylne otwierane za pomocą aplikacji, czy drzwi Aluhaus z panelem dotykowym. Wspomniane drzwi tarasowe z systemu Smart OKNOPLAST - HST 85 Premium z wyjątkową okleiną w kolorze Grey Beton zdobyły wyróżnienie w konkursie na najlepszy produkt wystawiany na targach. Prezentowane nowości to potwierdzenie strategii opartej na innowacji i wyjątkowym designie.
- Cieszymy się, że podczas kolejnych targów, tym razem dla polskich odbiorców, wraz z naszym rzeszowskim partnerem FERDO, mogliśmy zaprezentować wyjątkowe rozwiązania smart home. Wydarzenie to jest jednym z najbardziej rozwijających się w polskiej branży budowlanej, dlatego nie mogło nas na nim zabraknąć. Produkty spotkały się z ogromnym zainteresowaniem wszystkich uczestników, a jeden z nich doceniono w konkursie, co bardzo nas cieszy i napędza do działania - mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy Oknoplast.
OKNOPLAST to międzynarodowa
firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie.
Firma prowadzi działalność na 13 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec,
Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Włoch i
Węgier. W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład
której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus zapewniając jeszcze większe
zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb
klientów.
OKNOPLAST działa w segmencie Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką. Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii.
OKNOPLAST jest posiadaczem licznych prestiżowych wyróżnień i nagród m.in. Złoty Champion Budowlana Marka Roku (2016), Najlepszy eksporter w konkursie Orły Eksportu Województwa Małopolskiego (2016), National Champion w konkursie European Awards (2014/2015), „Polska Firma - Międzynarodowy Czempion" (2013).
Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Aktualnie w firmie pracuje 1500 osób.
źródło: Oknoplast