PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2020-04-21
KRISPOL przygotowuje Partnerów Handlowych na sprzedaż stolarki online
Dla Partnerów Biznesowych z salonów KRISHOME odbyły się dedykowane warsztaty z technik sprzedaży stolarki online.

KRISPOL Sp. z o.o.
ul. Michała Strzykały 4
62-300 Września

tel. 61 662 41 00
fax 61 436 76 48
biuro@krispol.pl
www.krispol.pl

» więcej o firmie

Firma KRISPOL od lat skupia się nie tylko na kierunkach rozwoju produktów stolarki okiennej, ale także na trendach projektowania komunikacji marketingowej i współpracy z siecią sprzedaży. To właśnie dla Partnerów Biznesowych z salonów KRISHOME odbyły się dedykowane warsztaty z technik sprzedaży stolarki online.

Grupa Witalni, która zajmuje się doradztwem i szkoleniami z zakresu optymalizacji procesów biznesowych, przygotowała specjalny program warsztatów rozwojowych dla Partnerów Handlowych z sieci salonów KRISHOME. Szkolenia wystartowały od 17 kwietnia, oczywiście w przestrzeni online. Celem prowadzącego - Leszka Sergiela, było wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia, wiedzę i  techniki z zakresu sprzedaży stolarki w Internecie.


- Obecność biznesowa i komunikacyjna w Internecie do niedawna dla marek z branży stolarki okiennej była subiektywną decyzją. W obliczu epidemii koronawirusa sytuacja diametralnie się zmieniła i każda z firm chce zjeść swój kawałek internetowego tortu, a także wyprzedzić konkurencję w wyścigu o klienta. Firma KRISPOL z autorskim projektem sieci sprzedaży KRISHOME od dawna mocno zaznacza swoją widoczność w Internecie. Teraz zadbano też, by partnerzy biznesowi otrzymali solidne wsparcie merytoryczne - skomentował szkoleniowiec. - Uczestnicy warsztatów chętnie zadawali pytania, to otwarte osoby, dla których, jak wnioskuję, nieustanny rozwój jest priorytetem. Jestem przekonany, że zdobytą wiedzę przekłują w realną praktykę - dodaje Leszek Sergiel.

Podczas szkolenia Partnerzy Biznesowi nauczyli się planowania pracy w czasie epidemii, poznali techniki prezentacji produktów online, a także poszerzyli swoją wiedzę z zakresu prowadzenia wideokonferencji z inwestorem. - Branża stolarki przeżywa digitalową ewolucję w przyspieszonym tempie. Nieustannie pracujemy nad rozwojem naszej sieci sprzedaży, szkolenie z Grupą Witalni to kolejny z elementów dynamicznego rozwoju i przekazania elementów marketingowego warsztatu - skomentowała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL. Na stronie internetowej producenta zostały wprowadzone zmiany, od teraz klienci mogą skontaktować się z salonem sprzedaży również za pomocą popularnych na całym świecie komunikatorów - Facebook Messenger i Whats App.

Przedsiębiorstwo prowadzi również szkolenia online w ramach Akademii Eksperta - tu partnerzy mogą przeszkolić doradców techniczno-handlowych z zakresu produktów oferowanych przez KRISPOL, montażu stolarki okiennej, a w ostatnim czasie - również tajników marketingu w Internecie.

źródło: Krispol