PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2020-06-05
Grupa Selena: kampania wizerunkowa Global Experience
Kampania potrwa 7 tygodni od 5 czerwca i obejmie serię 30-sekundowych materiałów video, animacji oraz zdjęć.

SELENA FM S.A.
ul. Legnicka 48A
54-202 Wrocław

tel. 71 783 82 90
office@selena.com
www.selena.com

» więcej o firmie

Grupa Selena - polski producent chemii budowlanej - rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Global Experience". Kampania potrwa 7 tygodni od 5 czerwca i obejmie serię 30-sekundowych materiałów video, animacji oraz zdjęć. Działania będą prowadzone w kanałach Facebook, Linkedin oraz Youtube.

„Z myślą o przyszłości i rozwoju działalności Grupy Selena w kraju i za granicą chcemy wzmacniać świadomość marki Selena w otoczeniu, w którym działa. W tym roku zaczynamy od Polski. Różne formy efektywnej i angażującej komunikacji mi.in. z przedstawicielami branży budowlanej są dla nas niezwykle istotne. Umożliwiają Selenie poznawanie ich potrzeb, informowanie o tym, czym się firma zajmuje, zdobywanie wsparcia dla swoich działań i budowanie zaufania, a w efekcie realizację misji i celów. Budujemy wizerunek doświadczonego, międzynarodowego eksperta, który z sukcesem tworzy innowacyjne rozwiązania dla użytkowników na całym świecie. Za sukcesem Seleny stoją ludzie z pasją i wyjątkową wiedzą, która pozwoli naszym klientom działać sprawniej, szybciej z poszanowaniem środowiska przy zachowaniu wysokiej jakości. Kampania Global Experience wspiera i uzupełnia  działania marketingowe marki produktowej Tytan Professional skierowane bezpośrednio do użytkowników końcowych" - mówi Ilona Gajewska, PR&Communication Executive Manager w Grupie Selena.

Kampanię przygotował dział komunikacji korporacyjnej i PR we współpracy z działem digital oraz działem grafiki Grupy Selena.

Grupa Selena ma 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie i jest obecna na 100 zagranicznych rynkach. Selena jest globalnym producentem i dystrybutorem produktów chemii budowlanej oraz jednym z czterech największych producentów pian montażowych dla budownictwa na świecie. Grupa w swojej ofercie posiada piany, uszczelniacze, kleje, produkty do hydroizolacji, systemy ociepleń, zamocowania oraz produkty komplementarne. Zakłady produkcyjne Seleny zlokalizowane są w Polsce, Brazylii, Korei Południowej, Chinach, Rumunii, Turcji oraz w Hiszpanii i Kazachstanie. Międzynarodowe doświadczenia zdobywane na wielu różnych rynkach pozwalają Grupie Selena szybko się rozwijać - jest to firma innowacyjna, kreująca nowe rozwiązania, dostosowane do rosnących potrzeb użytkowników.

Grupa Selena zakończyła rok 2019 bardzo dobrymi wynikami finansowymi - przychody przekroczyły 1,3 mld zł, a zysk netto wzrósł o 50%. Firma zanotowała zwiększenie sprzedaży na większości rynków, na których działa - dynamika najczęściej przekraczała też krajowe poziomy wzrostu PKB, co oznacza wynik lepszy niż lokalne rynki. Takie poziomy sprzedaży to efekt rozwoju organicznego, wyższego udziału w sprzedaży innowacyjnych produktów oraz korzystnych cen surowców.

Selena od kilku lat wprowadza na rynek nowoczesne rozwiązania chemii budowlanej, które zmniejszają emisję CO2, zapewniają wyższą izolację ciepła i spełniają wymagania polityki klimatycznej Unii Europejskiej. Wykorzystanie tych produktów redukuje poziom hałasu oraz wpływa na ochronę przed wysoką lub niską temperaturą w budynku, co podwyższa komfort mieszkających lub pracujących w nim osób. Zarówno producenci materiałów budowlanych, jak i budowlańcy - dla których materiały te są przeznaczone - powinni podczas wybierania rozwiązań uwzględniać trzy aspekty:

  • bezpieczeństwo - dla ludzi, którzy będą mieszkać lub pracować w danych budynkach
  • środowisko naturalne - w zakresie bezpośredniego kontaktu pracowników imieszkańców, ale również szerzej - w kontekście wpływu na środowisku, np. procesu produkcyjnego materiałów lub procesu budowy
  • efektywność budowy - rozumiana jako szybkość procesu powstawania

Innowacyjne rozwiązania opracowywane są przez zespół ekspertów R&D - Selenę Labs, która mieści się w Wałbrzyskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Selena Labs jest pierwszą polską firmą będącą liderem projektu prowadzonego w ramach międzynarodowego konsorcjum w programie Horyzont 2020. Centrum R&D Grupy Selena otrzymało grant na opracowanie i wdrożenie systemu pian oraz pianoklejów poliuretanowych o wysokich właściwościach izolacyjnych - w ramach projektu EENSULATE. Jest to część największego w historii Unii Europejskiej programu finansowania badań naukowych i innowacji - Horyzont 2020 - jego budżet to blisko 80 mld euro. Oprócz projektu EENSULATE, Selena Labs uczestniczy  także w projekcie BioMotive (również w Programie Horyzont 2020), który ma na celu przygotowanie gruntu pod produkcję oraz sprzedaż komponentów opartych na surowcach bioodtwarzalnych, pochodzących z roślin.

źródło: Selena