Nieoczekiwane zmiany, do jakich doszło na całym świecie w związku z pandemią koronawirusa, wstrząsnęły światową gospodarką, a większość firm z branży stolarki otworowej wstrzymało oddech czekając na lepszą koniunkturę. Są wśród nich jednak takie, które czas pandemii wykorzystały, aby skutecznie wzmocnić swoje struktury sprzedaży i marketingu. Jedną z takich firm jest małopolska firma PAGEN, specjalizująca się w produkcji okien, drzwi, rolet i bram garażowych.
Już na początku pandemii tj. 1 kwietnia 2020, firma PAGEN Sp. z o.o. powierzyła Pawłowi Zatorskiemu rolę Generalnego Dyrektora Handlowego. Paweł Zatorski przy współpracy z Zarządem odpowiada m.in. za tworzenie długofalowej strategii sprzedaży na rynku krajowym i zagranicznym, centralne zarządzanie sprzedażą oraz współpracę z kluczowymi dostawcami i marketingiem.
Firma poinformowała także, że od 1 lipca 2020 roku stanowisko Dyrektora ds. Marketingu objął Jacek Wach, który odpowiedzialny będzie m.in. za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki, przeprowadzenie procesu rebrandingu oraz optymalizację narzędzi wspierających proces sprzedaży.
Zarówno P. Zatorski jak i J. Wach związani byli dotychczas z przemyską firmą Hensfort.
Postawiłem na sprawdzony i skuteczny duet, którego aktywność w branży obserwowałem z dużym uznaniem. Cieszę się, że nasz zespół wzmacniają tak doświadczone, otwarte i kreatywne osoby. Przed nami czas wyzwań, który wymaga odważnych decyzji - powiedział Dominik Chamioło, Prezes Zarządu PAGEN Sp. z o.o.
Firma PAGEN jest jednym z wiodących polskich producentów stolarki PVC oraz aluminium. Jej produkty cenione są nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Austrii, Włoszech, Holandii, Belgii, Francji, Wlk. Brytanii, a nawet w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Australii. Rozwój własnej sieci salonów sprzedaży oraz aktywność na arenie międzynarodowej istotnie przyczynia się do wzmacniania pozycji polskiej branży stolarki okienno-drzwiowej, która dzisiaj jest niekwestionowanym liderem eksportu w Europie.
źródło: Pagen