OKNOPLAST-Kraków znalazł się w prestiżowym gronie najlepszych polskich marek wskazanych przez Polaków w badaniu TNS OBOP przeprowadzonym na potrzeby 2 Forum Polskiego Produktu. Tym samym krakowski producent okien zdobył tytuł „Wizytówki Polski 2010”.
Celem badania było wyłonienie polskich produktów i marek, z których Polacy są dumni, używają ich na co dzień oraz chcieliby je polecić innym. Sondaż został przeprowadzony w marcu 2010 roku na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie ponad 1000 respondentów. Prezentacja wyników badania miała miejsce podczas 2 Forum Polskiego Produktu, które odbyło się 26 kwietnia w Krakowie.
W przedsięwzięciu zostały wyróżnione 43 polskie marki m. in. Atlas, Hortex oraz Zelmer. OKNOPLAST-Kraków zdobył tytuł „Wizytówki Polski 2010” w kategorii branża budowlana.
To dla nas cenne wyróżnienie, gdyż o jego przyznaniu decydują wyłącznie konsumenci, którzy na co dzień korzystają z naszych produktów - komentuje
Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST-Kraków
OKNOPLAST-Kraków prowadzi działalność od ponad 15 lat. Obecnie jest jednym z czołowych producentów stolarki otworowej z PVC w Europie. Oprócz rynku polskiego firma oferuje swoje produkty również we Włoszech, w Niemczech, Czechach, na Węgrzech i Słowacji, a także we Francji. Produkcja okien OKNOPLAST-Kraków odbywa się zgodnie z europejską normą EN 14351-1:2006, co uprawnia firmę do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE. Wyróżnikiem OKNOPLAST-Kraków są wysokiej jakości produkty oraz fachowe doradztwo dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, których liczba przekroczyła już ponad 800 tysięcy.
Forum Polskiego Produktu – organizatorem przedsięwzięcia jest Fundacja Dajesz Pracę.PL. Głównym przesłaniem drugiej edycji Forum było promowanie wspólnych działań w polskim biznesie, budowa zaufania między przedsiębiorcami, a także szeroko pojęte działania edukacyjne. Honorowy patronat nad 2 Forum Polskiego Produktu objęło Ministerstwo Gospodarki RP.
Firma OKNOPLAST-Kraków rozpoczęła
działalność w 1994 roku. W ciągu kilkunastu lat istnienia
przedsiębiorstwo wypracowało solidną markę i pozycję czołowego
producenta stolarki otworowej zarówno w Polsce jak i w Europie. Wysoka
jakość produktów – z której znana jest firma – osiągnięta została
również dzięki doświadczeniu oraz gruntownej znajomości branży
założycieli spółki.
Siedziba OKNOPLAST-Kraków
zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się
biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o
powierzchni 17 tys. m2. W 2008 roku sprzedaż firmy
przekroczyła 700 tysięcy jednostek okiennych, a globalna liczba
Klientów przez 15 lat działalności przekroczyła 750 tysięcy.
Produkowane przez OKNOPLAST-Kraków
okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości
i ekologii. Firma posiada Certyfikat
Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który
oświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN
14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST-Kraków do oznakowania swoich
wyrobów symbolem CE.
O wysokiej jakości wytwarzanych
produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej
produktom m.in. Złoty Laur Klienta 2009 w kategorii „Funkcjonalność i
bezpieczeństwo”, certyfikat Lider Rynku 2009 – nagroda przyznana firmie
już po raz siódmy, certyfikat Euro Leader 2009 czy tytuł Budowlanej
Marki Roku 2008. OKNOPLAST-Kraków pojawił się również w prestiżowym
rankingu magazynu Forbes – „Diamenty Forbesa“ i został wyróżniony za
dynamiczny rozwój spółki.
OKNOPLAST-Kraków przykłada szczególną
wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma
szczególnie angażuje się w akcje mające na celu wspieranie
najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST-Kraków pomaga jest
Stowarzyszenie „U Siemachy”. Firma wspiera je finansowo, pomagając
dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej.
Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków
Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych
pomieszczeń.
źródło: Oknoplast Sp. z o.o.