Grupa VELUX podpisała trzyletni kontrakt ze spółką EHF Marketing GmbH na sponsoring tytularny europejskich klubowych mistrzostw w piłce ręcznej, które od tej pory będą nosiły nazwę VELUX EHF Men’s Champions League. Decyzja została poprzedzona współpracą podczas finałów Ligi Mistrzów, wiosną 2010 r., które udowodniły, że zawody gwarantują rozrywkę na najwyższym poziomie i generują duże zainteresowanie mediów.
„Cieszę się, że jesteśmy sponsorem tytularnym Ligi Mistrzów, ponieważ turniej budzi ogromne zainteresowanie na najważniejszych dla nas rynkach. To również doskonała szansa dla nas, żeby zapewnić naszym partnerom niezapomniane wrażenia z udziału w pełnych emocji wydarzeniach” – mówi Michael K. Rasmussen, dyrektor marketingu Grupy VELUX.
W VELUX EHF Men’s Champions League startują 24 drużyny, które rozegrają w sezonie 148 meczów. Logo VELUX będzie prezentowane setkom milionów widzów już od 22 września, kiedy rozpoczynają się transmisje. Współpraca pozwoli wzmocnić relacje z partnerami biznesowymi, zapraszanymi na mecze, a obecność w mediach umożliwi dotarcie do szerszego grona odbiorców, także do aktualnych i przyszłych właścicieli domów.
Wspólne wartości
VELUX EHF Men's Champions League to nie tylko ważne sportowe wydarzenie, to także rozwinięty program komunikacyjny o szerokim, europejskim zasięgu. Odpowiada to potrzebom Grupy VELUX, wiodącej marki o silnych europejskich fundamentach. Piłka ręczna na najwyższym światowym poziomie jest jakością samą w sobie.
“Silna wola zwycięstwa oraz pełen determinacji zespołowy wysiłek to sedno tych zawodów, co odpowiada wartościom Grupy VELUX i naszej kulturze korporacyjnej. Działając w biznesie, nie chcemy być przeciętni, ale najlepsi” - mówi Michael K. Rasmussen.
VELUX jest doświadczonym mecenasem sportu – wspiera już drugą edycję indywidualnych regat dookoła świata - VELUX 5 OCEANS. Nowy projekt sponsoringowy uzupełnia dotychczasowe działania pod względem geograficznym, zasięgowym i dotarcia do grup docelowych.
“Mam nadzieję, że dzięki naszemu zaangażowaniu, owocnej współpracy z EHF Marketing i wzajemnym staraniom, uda nam się wznieść ten turniej na jeszcze wyższy poziom” - mówi Michael K. Rasmussen.
Informacje o Grupie VELUX
Dzięki światłu dziennemu i świeżemu powietrzu, których dostarczają
produkty VELUX, powstają lepsze warunki mieszkalne. Oferta VELUX
obejmuje szeroki asortyment okien do poddaszy oraz świetlików wraz z
rozwiązaniami przeznaczonymi do płaskiego dachu. VELUX oferuje również
różnego rodzaju rolety wewnętrzne i zewnętrzne, żaluzje, produkty
izolacyjne oraz do zdalnego sterowania, a także panele solarne
przeznaczone do montażu na dachu. Grupa VELUX posiada swoje fabryki w 11
krajach, a przedstawicielstwa handlowe w blisko 40 krajach. Jest jedną z
najsilniejszych marek na światowym rynku materiałów budowlanych, a jej
produkty są sprzedawane niemal na całym świecie. W Grupie VELUX
zatrudnionych jest około 10 tys. osób, a jej właścicielem jest VKR
Holding A/S.
Informacje o VELUX w Polsce
Firma VELUX Polska, będąca częścią Grupy VELUX, jest obecna na polskim
rynku od 1989 roku. Biuro handlowe VELUX Polska funkcjonuje od 1990
roku. Pierwszą fabrykę w Gnieźnie otwarto w 1998 roku, a kolejna
powstała w 2003 roku w Namysłowie. Wszystkie fabryki w Polsce otrzymały
certyfikat jakości ISO 9001 oraz ISO 14001 zgodności produkcji z
zasadami ekologii, jak również OHSAS 18001 z zasadami bezpieczeństwa i
higieny pracy. Zatrudnienie VELUX w Polsce systematycznie rośnie,
obecnie w fabrykach i spółce handlowej pracuje ponad 1 300 osób.
informacja na podstawie materiałów: VELUX