Firmy Pilkington Polska, Geze i Schüco zapraszają architektów do udziału w tegorocznej edycji seminariów „Nowoczesne technologie w architekturze”. Pierwsze spotkania odbędą się w Zielonej Górze (22 marca) i Jeleniej Górze (23 marca).
Celem seminariów jest przybliżenie architektom nowych technologii i rozwiązań w zakresie szkła budowlanego, systemów szklenia, konstrukcji budowlanych z aluminium, systemów solarnych i fotowoltaicznych, automatyki drzwiowej oraz okuć do szkła, a także ich zastosowania w zrównoważonych inwestycjach budowlanych. Jedną z prezentowanych nowości będą nowe rodzaje szkła w systemie Pilkington
Profilit™. Umożliwiają one projektantom kreatywne wykorzystanie szkła w architekturze, a także spełniają wymagania związane z izolacyjnością cieplną, ochroną przeciwsłoneczną i ochroną przed hałasem. W trakcie seminariów przedstawiciele firm Pilkington Polska, Geze i Schüco przedstawią również wybrane realizacje architektoniczne i omówią na ich przykładzie zastosowanie konkretnych rozwiązań w praktyce.
Pilkington Planar - Biurowiec Gdanska, Warszawa
Pilkington Proflit - Eko-park, Warszawa
Udział w seminariach jest bezpłatny. Aby otrzymać zaproszenie, należy zarejestrować się na stronie:
http://www.pilkington.com/europe/poland/polish/building+products/architects/seminars+for+architects.htm
Zdjęcie główne:
Pilkington Profilit - MOSiR, Jasło
Nazwa Pilkington jest ściśle powiązana ze szkłem od roku 1826. W roku
2006 firma Pilkington została przejęta przez japońską Grupę NSG. Marka
Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych
dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. Powiększona Grupa NSG jest
obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów
szklanych dla branży budowlanej, motoryzacyjnej i sektora szkła
specjalnego. Działalność związana z produkcją prowadzona jest w 30
krajach na czterech kontynentach. Nasze produkty sprzedawane są w ok.
130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2010 r. sprzedaż
Grupy wyniosła ok. 4,7 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 44%
zrealizowano w Europie, 29% w Japonii, 13% w Ameryce Północnej, a 14% w
pozostałych częściach świata.
źródło: Effective Public Relations, Pilkington Polska