PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2011-05-30
Grupa NSG wyróżniona w konkursie
Grupa NSG, właściciel marki Pilkington, otrzymała wyróżnienie w konkursie „Mistrz Biznesu” w kategorii Przemysł za skuteczne i etyczne prowadzenie biznesu.

Pilkington IGP Sp. z o.o.
ul. Wołoska 18
02-675 Warszawa

tel. 22 548 75 01
fax 22 548 75 55
igp@pl.nsg.com
www.pilkington.pl

» więcej o firmie

Naczelną ideą konkursu „Mistrz Biznesu" jest nagradzanie i propagowanie nowatorskich, a zarazem etycznych standardów w polskiej gospodarce. Nagrody i wyróżnienia przyznaje kapituła, w skład której wchodzą osobistości świata polskiej gospodarki, administracji, polityki, mediów i prawa. Pomysłodawcą konkursu jest magazyn „Businessman.pl".


- Otrzymane wyróżnienie jest dla nas niezwykle ważne - mówi Krzysztof Granicki, prezes Pilkington Polska i Pilkington IGP. - Jako jeden z największych producentów szkła na świecie, Grupa NSG podejmuje stałe działania na rzecz udoskonalania procesu produkcji i technologii, uwzględniając przy tym ochronę środowiska naturalnego oraz kwestie społeczne. Priorytetem naszej polityki zrównoważonego rozwoju jest odpowiedzialne wykorzystanie surowców oraz przestrzeganie przepisów środowiskowych. Niezwykle istotne są dla nas również długoterminowe relacje z naszymi pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi, udziałowcami, a także szerszą społecznością. Fakt, że nasze starania zostały dostrzeżone i docenione przez ekspertów zasiadających w kapitule konkursu „Mistrz Biznesu" jest dla nas powodem do dumy. Wyróżnienie dedykuję wszystkim osobom, w tym zwłaszcza pracownikom, bez których zaangażowania w ratowanie huty w Sandomierzu podczas ubiegłorocznej powodzi nasz sukces nie byłby możliwy.

Tytuł „Mistrz Biznesu" przyznawany jest w 10 kategoriach. Członkowie kapituły biorą pod uwagę wyniki ekonomiczne, śmiałość gospodarczej wizji, biegłość w zarządzaniu, radzenie sobie z przeciwnościami, podbój nowych rynków, talent w doborze kadr, a także działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Gala wręczenia tytułów i wyróżnień „Mistrz Biznesu" odbyła się 23 maja br. w Warszawie.



Nazwa Pilkington jest ściśle powiązana ze szkłem od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japońską Grupę NSG. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. Powiększona Grupa NSG jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych dla branży budowlanej, motoryzacyjnej i sektora szkła specjalnego. Działalność związana z produkcją prowadzona jest w 30 krajach na czterech kontynentach. Nasze produkty sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2010 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,7 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 44% zrealizowano w Europie, 29% w Japonii, 13% w Ameryce Północnej, a 14% w pozostałych częściach świata.

źródło: Effective Public Relations, Pilkington Polska