PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2011-07-12
Klienci wymyślali hasła dla MS więcej niż OKNA
„Okna TYTANOWEtermo – dobra inwestycja na długi czas” to zwycięskie hasło w konkursie organizowanym przez firmę MS więcej niż OKNA.

MS więcej niż OKNA Sp. z o.o.
ul. Portowa 16
76-200 Słupsk

tel. 59 841 08 00
fax 59 841 08 02
info@ms.pl
www.ms.pl

» więcej o firmie

Celem konkursu, trwającego od października 2010 roku, było stworzenie sloganu reklamowego, który najlepiej oddawałby ideę promowanego produktu. Spośród wielu nadesłanych zgłoszeń Jury wytypowało najciekawszą propozycję. Nagroda główna samochód Renault Megane Generation trafiła do Mirosława Ostrowskiego z Łozisk.

- Pasjonuje mnie ekologia, dlatego zawsze staram się szukać takich rozwiązań technologicznych, które pozwalają mi zadbać o środowisko - mówi Mirosław Ostrowski, laureat konkursu. - okna TYTANOWEtermo wybrałem ze względu na energooszczędność. Nie spodziewałem się jednak, że wygram za to samochód.

- Organizując konkurs, chcieliśmy dać naszym Klientom możliwość twórczego wyrażenia tego, co ich zdaniem jest atutem naszej stolarki, bo jako użytkownicy wiedzą to najlepiej. Zwycięskie hasło zostanie wykorzystanie w kampanii reklamowej okien TYTANOWYCHtermo - mówi Barbara Sarna z firmy MS więcej niż OKNA.

Uroczyste wręczenie nagrody głównej odbyło się 30 czerwca w Salonie Renault w Słupsku. Wartość nagrody głównej - samochodu Renault Megane Generation - wyniosła ponad 50 000 zł.

Zdjęcie główne:
Wręczenie nagrody głównej
Fot. MS więcej niż OKNA




MS więcej niż OKNA jest liderem wśród polskich producentów okien i drzwi i jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku. Firma działa od 1991 roku. Obecnie grupę MS tworzą: M&S Pomorska Fabryka Okien Sp. z o.o., M&S Okna i Drzwi Sp. z o.o. oraz Projekt +2000 Sp. z o.o. Główna siedziba firmy mieści się w Słupsku.

MS więcej niż OKNA posiada w swojej ofercie m.in. okna i drzwi PVC i drewniane, rolety i moskitiery, a także produkty z kamienia naturalnego oraz okna i konstrukcje aluminiowe. W kilku zakładach o łącznej powierzchni 100.000 m2, zatrudnia ponad 500 pracowników. Sieć dystrybucji obejmuje ponad 170 krajowych i zagranicznych salonów sprzedaży. Głównym kierunkiem eksportowym są kraje Europy Zachodniej oraz Stany Zjednoczone i Kanada.

źródło: inplusPR, MS więcej niż OKNA