PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2011-08-19
Start kampanii reklamowej Drutex-u
15 sierpnia rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa okien marki DRUTEX, pod hasłem „DRUTEX. NAJLEPSZE OKNA!”.

DRUTEX S.A.
ul. Lęborska 31
77-100 Bytów

tel. 59 822 91 01
fax 59 822 91 03
drutex@drutex.com.pl
www.drutex.pl

» więcej o firmie
Kampania reklamowa składa się ze spotów wpisujących się w nową, całościową strategię komunikacji brandu.

Podstawą rozwiązania kreatywnego projektu jest ukazanie ciepła i bezpieczeństwa, którym rozkoszuje się  rodzina, dzięki posiadaniu najlepszych okien. Bogactwo przekazu oddają radosne i pełne harmonii obrazy, oglądane przez nowoczesne okna marki DRUTEX.

Piętnasto- i trzydziestosekundowe reklamy oraz ośmiosekundowe billboardy sponsorskie emitowane będą m.in. we wszystkich kanałach grupy TVN ( TVN, TVN24, TVN Style, TVN siedem, Puls, 4fun.tv), a kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć działania w miejscach sprzedaży, aktywności public relations oraz promocja w prasie i Internecie.

Kampania w Internecie obejmować będzie emisję bannerów na największych polskich portalach, w tym Onet.pl, a także masowe e-mailingi. Wszystkie reklamy w ramach kampanii on-line będą prowadzić do strony internetowej www.drutex.eu, gdzie będzie można odnaleźć szczegółowe informacje dotyczące reklamowych produktów.

Akcja potrwa 10 tygodni, a jej głównym celem jest umocnienie wiodącej pozycji DRUTEX-u na rynku producentów okien poprzez zwiększenie świadomości marki na rynku i podkreślenie unikalnych cech jej produktów. Cele komunikacyjne kampanii koncentrują się przede wszystkim na promowaniu bezpieczeństwa, energooszczędności oraz ponadczasowej elegancji tworzonych przez firmę okien.

„Nasza nowa kampania reklamowa stanowi esencję zalet, jakie okna Drutex-u oferują klientom. Celem kampanii jest przede wszystkim zwiększenie i umocnienie rozpoznawalności marki oraz wywoływanie pozytywnych skojarzeń dotyczących samego produktu poprzez nakreślenie jego realnych zalet. Zdecydowaliśmy się na reklamę telewizyjną oraz szeroką obecność w Internecie, ponieważ zależy nam na dotarciu do jak największej grupy potencjalnych odbiorców. Spoty będą oczywiście wspierane również działaniami public relations oraz reklamą w prasie. ”- powiedział Leszek Gierszewski, Prezes DRUTEX S.A.

Spot reklamowy dostępny jest na stronie internetowej www.drutex.eu pod poniższym linkiem: http://www.drutex.pl/pl/pressroom/spot-reklamowy.html