W obecności ponad 20 tysięcznej widowni i 100 dziennikarzy ambasadorzy marki promowali zrównoważone technologie Schüco łączące ekologiczność z innowacyjnością.
Trzecia edycja turnieju Schüco Open zgromadziła rekordową widownię 20500 fanów zielonego sportu, któremu patronuje marka Schüco. W największym turnieju golfa w Niemczech wzięły udział zarówno największe gwiazdy dyscypliny, takie jak Ian Poulter, Martin Kaymer, Geoff Oglivy czy Henrik Stenson, jak i młodzi zawodnicy stawiający pierwsze kroki na arenie zawodowców. Zwycięstwo odniósł brytyjski mistrz Ian Poulter z liczbą 67 uderzeń, jednak wszyscy zawodnicy pokazali grę na najwyższym poziomie. Swoimi postawami dowiedli, że wysoka precyzja i doskonała technika idą w parze z poszanowaniem natury. Jest to w pełni zgodne z kierunkiem rozwoju marki Schüco, która dostarcza nie tylko efektywnych energetycznie rozwiązań w zakresie nowoczesnych powłok budynków, lecz również zaawansowanych technologicznie systemów solarnych pozwalających pozyskiwać ekologicznie czystą energię.
Ian Poulter, tegoroczny zwycięzca Schüco Open
i jeden z ambasadorów marki Schüco
Fot. Schüco
Golfiści w ochronie środowiska
Turniej rozgrywany na naturalnych, trawiastych terenach Düsseldorfu pozwolił zgromadzonym przyjrzeć się pięknu natury i zarazem doznać czystych emocji sportowych. W tym roku święto golfa trwało dwa dni - w sobotę, 30 lipca, rozgrywano batalię w formule Matchplay, natomiast na niedzielę zaplanowano turniej drużynowy. W imprezie Schüco Open w formule Fourball-Bestball uczestniczyło 6 dwuosobowych zespołów, które miały do zaliczenia 9 dołków w malowniczych plenerach należących do Hubbelrath Golf Club. Atmosferę na polu golfowym tworzyły precyzja uderzeń, skupienie na celu i współpraca w jego osiąganiu. Firma Schüco, globalny dostawca kompletnych systemów do energooszczędnych powłok budynków i systemów solarnych pozyskujących energię, dostrzega związek pomiędzy golfem a zrównoważonym rozwojem technologii.
Martin Kaymer, pierwszy ambasador marki
Schüco podczas turnieju Schüco Open
Fot. Schüco
- Włączając się w sponsoring mistrzów golfa staramy się usunąć rozdźwięk pomiędzy naturą a technologią w świadomości ludzkiej. Jedyne, czego potrzeba do tego typu rozgrywek są piękne, naturalne plenery, dobry kij i oczywiście doskonała technika uderzenia. To samo robimy w Schüco - rozwijamy nasze przyszłościowe technologie w harmonii z naturą - powiedział Dirk U. Hindichs, Dyrektor Zarządzający koncernu Schüco KG.
Popularyzując wśród szerszej publiczności „zieloną" dyscyplinę sportu jaką jest golf, firma Schüco dąży do promowania ekologicznych rozwiązań w budownictwie. Precyzyjnie zaprojektowane, ciepłe i pasywne systemy fasadowe z serii Schüco FW, aluminiowa i tworzywowa stolarka okienna z linii Schüco AWS i Schüco Corona oraz drzwiowa z linii Schüco ADS i Schüco Corona pozwalają oszczędzać tradycyjne surowce energetyczne i ograniczać emisję dwutlenku węgla do atmosfery. W ramach programu Energy3, postulującego projektowanie budynków, które będą same w stanie zaspokoić większość własnego zapotrzebowania energię, firma Schüco rozwija wysokoefektywne systemy solarne, odpowiednie dla każdego budynku. Ich produkcja odbywa się przy minimalnym wykorzystaniu surowców i bez trujących pierwiastków, takich jak kadm czy ołów. Biorąc pod uwagę, że sektor budownictwa jest odpowiedzialny za jedną trzecią emisji CO2 w Europie i zużycie 45% zasobów światowej energii, oszczędzanie, magazynowanie i pozyskiwanie energii z nieodnawialnych źródeł to jedyny właściwy kierunek rozwoju współczesnego budownictwa.
Zaproszeni goście i 20500 fanów golfa podczas Schüco Open 2011
Fot. Schüco
Zdjęcie główne:
11 ambasadorów marki Schüco wraz z Dyrektorem Zarządzającym Schüco International KG, Dirkiem U.Hindrichsem
Fot. Schüco
Schüco - Zielona Technologia dla Błękitnej Planety
Oznacza to czystą energię z okien i systemów solarnych oraz wkład Schüco w ochronę środowiska dzięki zastosowaniu przyszłościowych powłok budynków. Dokładniej mówiąc, Energy3 to: oszczędzanie energii - pozyskiwanie energii - zarządzanie energią. Systemy okienne i fasady firmy Schüco o optymalnej izolacyjności cieplnej nie tylko oszczędzają energię, lecz również pozyskują ją dzięki wydajnym systemom solarnym. W rezultacie powstaje nadwyżka energii, którą można efektywnie wykorzystać dzięki inteligentnemu zarządzaniu. Umiejętne gospodarowanie energią odnosi się zarówno do pełnionych przez budynek funkcji, jak i życia codziennego. Jest to znaczący krok w kierunku samowystarczalności energetycznej, która zapewni przyszłym pokoleniom bezpieczną przyszłość.
Firma Schüco, z ponad 5 000 pracownikami oraz 12 000 firmami partnerskimi, aktywnie działa w ponad 75-u krajach na całym świecie. W 2010 roku osiągnęła roczny obrót na poziomie 2,35 miliardów Euro.