PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2012-04-20
Piłkarze Interu Mediolan w nowej reklamie OKNOPLAST
W Mediolanie właśnie zakończyły się zdjęcia do nowej reklamy OKNOPLAST. Wzięli w niej udział piłkarze Interu Mediolan.

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

W najnowszej reklamie wzięli udział czterej piłkarze Interu - Andrea Poli, Giampaolo Pazzini, Javier Adelmar Zanetti i Diego Alberto Milito. Nowa reklama z udziałem zawodników Interu Mediolan pojawi się na większości rynków, na których działa firma. Kampania obejmie prasę i Internet. Zdjęcia zawodników będą wykorzystywane również w innych materiałach promocyjnych np. folderach dla klientów.

Reklama z piłkarzami Interu Mediolan jest częścią szerszej strategii marketingowej firmy, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych. Pierwsze zdjęcia z sesji można już zobaczyć na naszej stronie internetowej
- mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu w OKNOPLAST.

Na początku 2012 roku OKNOPLAST ogłosił podpisanie umowy sponsoringowej z klubem Inter Mediolan. W jej ramach firma ma między innymi prawo do posługiwania się zdjęciami piłkarzy we wszystkich swoich materiałach promocyjnych.

Na planie, obok zawodników pojawiła się również ambasadorka marki OKNOPLAST we Włoszech Nina Senicar, która sygnuje swoim nazwiskiem okna firmy. Jest ona również popularną w tym kraju prezenterką telewizyjną, aktorką i modelką. Zdjęcia z Niną oraz zawodnikami Interu staną się częścią kampanii wizerunkowej na rynku włoskim.

Włochy są oprócz Polski największym rynkiem sprzedaży dla OKNOPLAST. Firma działa tu od 2007 roku i od tego czasu zbudowała pozycję drugiego najchętniej wybieranego producenta okien PVC.





Firma OKNOPLAST rozpoczęła działalność w 1994 roku. W ciągu kilkunastu lat istnienia przedsiębiorstwo wypracowało solidną markę i pozycję czołowego producenta stolarki otworowej zarówno w Polsce, jak i w Europie. Wysoka jakość produktów – z której znana jest firma – została osiągnięta również dzięki doświadczeniu oraz gruntownej znajomości branży założycieli spółki.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 29 tys. m2. Od samego początku firma sprzedała ponad 2 500 000 okien, a globalna liczba Klientów przez 17 lat działalności przekroczyła 860 tysięcy.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom m.in.: Godło Promocyjne „Teraz Polska 2010” dla okna Platinium i Platinium Evolution2, tytuł „Top Marka 2010”, „Złoty Laur Klienta 2010” w kategorii „Funkcjonalność i bezpieczeństwo”, certyfikat „Lider Rynku 2010”, certyfikat „Euro Leader 2010”, „Wizytówka Polskiego Produktu 2010”, czy tytuł „Premium Brand 2011” dla najbardziej cenionej marki. OKNOPLAST pojawił się również w prestiżowym rankingu magazynu Forbes – „Diamenty Forbesa“ i został wyróżniony za dynamiczny rozwój spółki.

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy”. Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast Sp. z o.o.