PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2012-09-17
OKNOPLAST rozpoczyna nowy sezon z Interem Mediolan
Decyzja o sponsorowaniu Interu Mediolan, jednego z najlepszych światowych klubów wynikała ze strategii rozwoju firmy.

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

Rozpoczął się nowy sezon piłkarski. Inter Mediolan otworzył go mocnym wejściem, wygrywając swój pierwszy ligowy mecz wynikiem 3:0. To dobra zapowiedź kolejnego wspólnego sezonu  Interu z OKNOPLASTEM.

Fani piłkarskich rozgrywek przyzwyczajeni są już do obecności OKNOPLASTU podczas relacji z meczów. Firma od stycznia 2012 roku pełni rolę Top Sponsora Interu Mediolan, budując tym samym swoją rozpoznawalność na arenie międzynarodowej. Umowa z klubem została zawarta do końca czerwca 2013 roku. W jej ramach reklama polskiej firmy będzie umieszczona na stadionie i stronie internetowej klubu. Logotyp OKNOPLAST pojawi się również na totemach w strefie VIP. Dodatkowo spółka może się posługiwać logotypem „Top Sponsor Interu Mediolan" i zdjęciem piłkarzy we wszystkich swoich materiałach reklamowych. Oknoplast będzie również po raz kolejny organizować konkursy dla swoich klientów, w których będzie można, podobnie jak w zeszłym roku, zdobyć  bilety na derby Mediolanu.


Decyzja o sponsorowaniu Interu Mediolan, jednego z najlepszych światowych klubów wynikała ze strategii rozwoju firmy. Wiemy już, że był to znakomity krok. Wizerunkowo OKNOPLAST znacznie umocnił swoją pozycję. Pokazaliśmy się jako mocny gracz na rynku europejskim, przedsiębiorstwo z którym chcą współpracować najlepsi. Od początku roku nasza sieć sprzedaży dynamicznie się rozbudowała, co ciekawe nie tylko na rynku włoskim. Dołączyło do nas wielu Partnerów Handlowych z innych krajów europejskich, dla których właśnie fakt sponsoringu Interu był uwiarygodnieniem kondycji i potencjału firmy - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu z OKNOPLAST.

W ostatniej kampanii firmy wzięło udział czterech zawodników włoskiej drużyny. Reklamowali oni nowy produkt OKNOPLAST, energooszczędne okno Winergetic Premium. Wizerunek piłkarzy jest również wykorzystywany w innych materiałach promocyjnych firmy, jak foldery dla klientów. Dzięki wykorzystaniu wizerunku Interu i jego zawodników trafiliśmy do nowych odbiorców. Zauważamy większe zainteresowanie produktami Oknoplast wśród klientów ostatecznych. Planujemy dalszy wzrost  obrotu na rynku włoskim, liczymy że będzie on o około 20% większy w porównaniu z rokiem ubiegłym -  dodaje Grzegorz Filipek.

Fakt sponsorowania tak potężnego klubu jak włoski Inter przez Oknoplast, to również promocja Polski za granicą. Firma udowodniła, że można z sukcesem prowadzić biznes na europejskim poziomie. Inter Mediolan, jako jedna z najlepszych drużyn na świecie wiąże się strategicznie z przedsiębiorstwami o równie silnej pozycji w swoich branżach, takich właśnie jak OKNOPLAST na rynku stolarki otworowej. Przy nawiązaniu współpracy z klubem znaczącą rolę odegrał wizerunek firmy oraz skala jej działalności. Wraz z OKNOPLAST sponsorami klubu są tak uznane międzynarodowo firmy jak Nike czy Volvo.

Obecnie OKNOPLAST należy do pierwszej piątki czołowych producentów okien w Europie. Firma rozpoczęła działalność w 1994 roku w Krakowie. Dziś OKNOPLAST jest obecny na 10 międzynarodowych rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. Spółka planuje dalszy dynamiczny rozwój zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju. Tylko od początku roku firma otworzyła w Europie 150 salonów sprzedaży. Planowany udział sprzedaży eksportowej w 2012 roku zakładany jest na poziomie 55%.




OKNOPLAST to międzynarodowa firma, jeden z pięciu  największych producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada 1400 salonów sprzedaży pod własną marką. Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan.

OKNOPLAST działa w segmencie Premium. Oferta firmy obejmuje okna PVC, drzwi zewnętrzne, rolety, wyroby aluminiowe oraz szeroką gamę dodatków i akcesoriów. Produkty OKNOPLAST charakteryzują zaawansowane rozwiązania w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższa precyzja i niepowtarzalna estetyka wykonania. Jako jeden z nielicznych producentów, oferuje autorskie rozwiązania i produkty dostępne wyłącznie pod marka Oknoplast.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 31 200  m2. Od samego początku firma sprzedała ponad 3 000 000 jednostek okiennych, a globalna liczba klientów przez 18 lat działalności przekroczyła 930 tysięcy. Aktualnie w firmie pracuje blisko 800 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. W minionym roku były to m.in.: „Godło teraz Polska" „TopBuilder 2012", „Lider Rynku 2011", Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy „Złoty Laur Klienta 2011".

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast Sp. z o.o.