PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2013-01-08
Pilkington Profilit™ Micro – nowy ornament i klasyczna funkcjonalność
Pilkington ProfilitTM Micro jest dostępny w wielu wariantach, dzięki czemu w zależności od potrzeb projektu szkło może spełniać różne wymagania.

Pilkington IGP Sp. z o.o.
ul. Wołoska 18
02-675 Warszawa

tel. 22 548 75 01
fax 22 548 75 55
igp@pl.nsg.com
www.pilkington.pl

» więcej o firmie

Pilkington ProfilitTM Micro to nowy rodzaj szkła profilowego przeznaczony do stosowania w budownictwie. Dzięki delikatnemu i eleganckiemu ornamentowi w postaci małych punktów przypominających ziarenka piasku, doskonale sprawdza się w projektach oryginalnych elewacji i wnętrz obiektów, zapewniając użytkownikom poczucie komfortu i prywatności.

NSG Group wprowadza na rynek nowy rodzaj szkła profilowego Pilkington ProfilitTM Micro. Produkt ten charakteryzuje się delikatną, nieregularną strukturą powierzchni w postaci gęsto rozmieszczonych małych punktów przypominających ziarenka piasku. Nieregularny wzór powoduje, że kształty widoczne za szkłem są rozmyte, a ich kontury - nieostre i rozmazane. Jednocześnie ziarnisty ornament na powierzchni szkła sprawia, że pomieszczenia doświetlone są miękkim, rozproszonym światłem.

„Szkło Pilkington ProfilitTM Micro o nowym wykończeniu powierzchni rozszerza paletę wzorów szkła profilowego. W palecie tej, oprócz standardowego wzoru ornamentu, znajdują się także Pilkington ProfilitTM Macro (z gęsto rozmieszczonymi dużymi punktami) i Pilkington ProfilitTM Slim Line (wzór w postaci wąskich linii)" - mówi Szymon Piróg, doradca techniczny Pilkington Polska. „Delikatny ziarnisty wzór na powierzchni Pilkington ProfilitTM Micro sprawia, że projektowane przeszklenia zyskują lekki, elegancki charakter".


Pilkington ProfilitTM Micro jest dostępny w wielu wariantach, dzięki czemu w zależności od potrzeb projektu szkło może spełniać różne wymagania, takie jak podwyższona ochrona przed słońcem, hałasem czy atakiem zewnętrznym. Wśród dostępnych rodzajów Pilkington ProfilitTM Micro znajdują się m.in. szkło piaskowane, emaliowane, hartowane, zbrojone, szkło o pofalowanej powierzchni czy szkło o obniżonej zawartości żelaza. Ten ostatni rodzaj - Pilkington ProfilitTM Micro OW - został pozbawiony charakterystycznego lekko zielonkawego zabarwienia, co zapewnia większą przepuszczalność światła.

Pilkington ProfilitTM Micro łączy nowe rozwiązanie estetyczne ze sprawdzonymi właściwościami szkła profilowego. System szklenia Pilkington ProfilitTM spełnia wymagania stawiane wielkoformatowym przeszkleniom (elewacje i fasady budynków), pozwala na wykonanie przeszkleń pojedynczych lub podwójnych, jest bardzo trwały i nie wymaga konserwacji. Szkło profilowe o kształcie ceownika znajduje szerokie zastosowanie w obiektach użyteczności publicznej, obiektach sportowych, ośrodkach wypoczynkowych, hotelach i kompleksach SPA, gdzie wymagane są rozwiązania funkcjonalne, zapewniające użytkownikom poczucie komfortu, przyjemności, gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa, a także spełnienie standardów dotyczących izolacyjności cieplnej i akustycznej czy ochrony przed słońcem. W przeszkleniach wewnętrznych szkło tego typu nie tylko urozmaica przestrzeń, ale również zapewnia korzyści wynikające z doświetlenia wnętrz. Coraz częściej produkt wykorzystywany jest również w budownictwie mieszkaniowym.



Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. Powiększone NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych działając w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 29 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2012 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 6 miliardów euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 42% zrealizowano w Europie, 28% w Japonii, 13% w Ameryce Północnej, a 17% w pozostałych częściach świata.

źródło: Pilkington Polska
zdjęcia: Pilkington