PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2013-01-28
Okno Winergetic Premium Passive – sposób na niskie rachunki za ogrzewanie
W ofercie OKNOPLAST pojawiło się okno Winergetic Premium Passive, które zapobiega nadmiernym stratom energii.

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

W naszym kraju zapanowały iście zimowe temperatury. Mróz sprawia, że mocniej odkręcamy kaloryfery. Warto przy tym zadbać, by ciepło nie uciekało z naszego domu. W ofercie OKNOPLAST pojawiło się okno Winergetic Premium Passive, które zapobiegnie nadmiernym stratom energii.

Przez okna może bezpowrotnie uciekać z domu aż 25% ciepła. Wówczas, aby utrzymać we wnętrzu pożądaną temperaturę musimy mocniej je ogrzewać. Powoduje to straty rzędu nawet kilkuset złotych rocznie. Rachunki za ogrzewanie można jednak ograniczyć, wystarczy zamontować stolarkę o niskim współczynniku przenikania ciepła Uw, która zatrzyma w naszych domach więcej energii.

W ofercie OKNOPLAST dostępne jest energooszczędne okno Winergetic Premium Passive, spełniające wymagania Instytutu Ift Rosenheim dla domów pasywnych. Producent opracował dla tego modelu innowacyjne wzmocnienie termiczne, które powstało poprzez połączenie stalowego profilu z wkładką termiczną z żywicy. Redukuje ono powstawanie mostków termicznych do minimum. Dzięki temu współczynnik przenikania ciepła wynosi zaledwie Uw=0,78W/m²K. Okno zbudowane jest z dwukomorowych pakietów szybowych z taflami szkła 3 mm, które dzięki zastosowaniu technologii hartowania szkła, umożliwiają wykonanie bardzo dużych przeszkleń przy zachowaniu wysokich właściwości termoizolacyjnych. Możliwe jest również wykonanie okna z pakietami trójkomorowymi, które dodatkowo obniżają współczynnik przenikalności cieplnej okna. OKNOPLAST proponuje klientom pakiety o Ug=0,4, wypełnione argonem, które zmniejszają współczynnik przenikania ciepła okna do Uw=0,7 W/m2K. W ofercie firmy dostępne są też szyby o Ug=0,3, wypełnione kryptonem obniżające wartość parametru Uw do 0,6 W/m2K.


Winergetic Premium Passive wyróżnia się ponadto elegancką, zaokrągloną na zewnątrz linią profilu. Całości dopełniają subtelne okucia i ergonomiczne klamki z linii dESIGN+. Okno dostępne jest w bogatej palecie odcieni drewnopodobnych m.in. złoty dąb, mahoń czy Winchester. Nowoczesne wzornictwo i wysokie właściwości termoizolacyjne sprawiają, że Winergetic Premium Passive znacznie obniża straty energii, będąc jednocześnie ozdobą wnętrza.

Inne informacje znajdują się na: www.oknoplast.com.pl oraz na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1.



OKNOPLAST to międzynarodowa firma, jeden z pięciu  największych producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada 1400 salonów sprzedaży pod własną marką. Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan.

OKNOPLAST działa w segmencie Premium. Oferta firmy obejmuje okna PVC, drzwi zewnętrzne, rolety, wyroby aluminiowe oraz szeroką gamę dodatków i akcesoriów. Produkty OKNOPLAST charakteryzują zaawansowane rozwiązania w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższa precyzja i niepowtarzalna estetyka wykonania. Jako jeden z nielicznych producentów, oferuje autorskie rozwiązania i produkty dostępne wyłącznie pod marka Oknoplast.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 31 200  m2. Od samego początku firma sprzedała ponad 3 000 000 jednostek okiennych, a globalna liczba klientów przez 18 lat działalności przekroczyła 930 tysięcy. Aktualnie w firmie pracuje blisko 800 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. W minionym roku były to m.in.: „Godło teraz Polska" „TopBuilder 2012", „Lider Rynku 2011", Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy „Złoty Laur Klienta 2011".

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast Sp. z o.o.