PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2013-11-22
Do wyboru do koloru – szersza gama kolorystyczna przeciwsłonecznego szkła Pilkington Reflite™
Wszystkie produkty z gamy przeciwsłonecznego szkła Pilkington RefliteTM charakteryzują się ...

Pilkington IGP Sp. z o.o.
ul. Wołoska 18
02-675 Warszawa

tel. 22 548 75 01
fax 22 548 75 55
igp@pl.nsg.com
www.pilkington.pl

» więcej o firmie

NSG Group, producent szkła marki Pilkington, poszerza gamę kolorystyczną refleksyjnego szkła przeciwsłonecznego Pilkington RefliteTM. Pełna oferta obejmuje następujące kolory: srebrzysty, zielony, niebieski, brązowy i szary. Bogatsza paleta kolorystyczna zapewni szersze możliwości projektowe przy jednoczesnym wysokim poziomie ochrony przed słońcem.

Asortyment szyb refleksyjnych Pilkington RefliteTM oferuje obecnie szerszą paletę kolorów: Clear (srebrzysty), Emerald Green (zielony), Artic Blue (niebieski), Grey (szary) oraz Bronze (brązowy). „Większa różnorodność kolorystyczna przekłada się na większy wybór przy projektowaniu budynków z przeszklonymi fasadami, co ma istotne znaczenie dla architektów i projektantów. Naturalnie poza walorami estetycznymi, kluczowe są tutaj właściwości szkła, które w tym przypadku tworzy skuteczną barierę przed nadmiernym nasłonecznieniem" mówi Szymon Piróg, Doradca techniczny w Pilkington Polska.


fot. Pilkington

Wszystkie produkty z gamy przeciwsłonecznego szkła Pilkington RefliteTM charakteryzują się niską przepuszczalnością energii słonecznej, co chroni wnętrza przeszklonych budynków przed nadmiernym nagrzewaniem się i pozwala obniżyć koszty klimatyzacji. „Systemy klimatyzacji w okresie letnim zużywają znacznie więcej energii niż systemy grzewcze w chłodnych miesiącach. Biorąc pod uwagę zmieniające się warunki pogodowe w naszym klimacie i coraz bardziej upalne miesiące letnie, inwestycja w szkło przeciwsłoneczne na fasadach wpisuje się w strategię minimalizowania kosztów użytkowania budynku w całym jego cyklu życia" tłumaczy Szymon Piróg. Szkło przeciwsłoneczne Pilkington RefliteTM można łączyć w szybach zespolonych ze szkłem niskoemisyjnym (np. Pilkington OptithermTM), co pozwala osiągnąć wysoki poziom izolacyjności cieplnej i dodatkowo zmniejsza koszty ogrzewania budynków w okresie zimowym.

Szkło Pilkington RefliteTM cechuje się także wysoką refleksyjnością, gwarantując użytkownikom prywatność. Charakterystyczny dla tego szkła efekt lustrzany, wynikający z odbijania dużej ilości światła, może być atrakcyjny dla architektów poszukujących tego typu rozwiązań estetycznych przy projektowaniu budynków z przeszklonymi elewacjami.


fot. Pilkington

Pilkington RefliteTM to szkło z twardą powłoką, które może być z łatwością przetwarzane - hartowane, laminowane, cięte i gięte. Proces hartowania, któremu poddaje się to szkło, pozwala zminimalizować ryzyko pękania termicznego pojawiające się na nasłonecznionych fasadach wykonanych ze szkła o wysokim stopniu absorpcji energii słonecznej. Ze względu na jednolitość koloru i powierzchni przeciwsłoneczne szkło Pilkington RefliteTM doskonale sprawdza się zarówno do realizacji nowych obiektów mieszkaniowych i komercyjnych, jak i do renowacji tych już istniejących.

Więcej informacji na stronie:
http://www.pilkington.com/europe/poland/polish/products/bp/bybenefit/solarcontrol/reflite/default.htm




Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. Powiększone NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych. działając w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 29 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2013 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,87 miliardów euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 36% zrealizowano w Europie, 23% w Japonii, 15% w Ameryce Północnej, a 26% w pozostałych częściach świata.

źródło: Pilkington