PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2014-04-07
Gala akcji Rak. To się leczy!
W ubiegły czwartek 3 kwietnia, podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze Capitol ogłoszeni zostali zwycięzcy plebiscytu kampanii „Rak. To się leczy!".

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

Celem przedsięwzięcia było uhonorowanie osób i instytucji zaangażowanych w walkę z nowotworami oraz wyróżnienie kampanii i dziennikarzy wspierających edukację onkologiczną. Nagrodę w kategorii „Człowiek niosący nadzieję" wręczyła Adriana Krawiec z firmy Oknoplast.

Druga edycja kampanii „Rak. To się leczy!" ruszyła 4 lutego w Światowy Dzień Walki z Rakiem. Jednym z najważniejszych założeń akcji jest edukowanie i zachęcanie do badań profilaktycznych. W plebiscycie przyznane zostały nagrody w kategoriach:

  • „Człowiek najbardziej zaangażowany w walkę z rakiem w roku 2013" dla Dr n. med. Aleksandry Ciałkowskiej-Rysz. Laureatka jest prezesem Stowarzyszenia Hospicjum Łódzkie, wykładowcą Uniwersytetu Medycznego w Łodzi i Krajowym konsultantem w dziedzinie medycyny paliatywnej
  • „Oddział onkologiczny najbardziej przyjazny pacjentom w roku 2013" - Klinika Nowotworów Tkanek Miękkich, kości i Czerniaka w Centrum Onkologii Instytut im. M. Skłodowskiej-Curie w Warszawie
  • „Człowiek niosący nadzieję", którym została Joanna Zielewska z Łodzi. Zwyciężczyni tej kategorii walczy z rakiem piersi od 2012 roku. Pani Joanna jest pielęgniarką i aktywnie działa na rzecz edukacji w zakresie profilaktyki nowotworowej wraz z Fundacją Kocham Życie. Jej blog i felietony w Dzienniku Łódzkim dają chorym nadzieję i są dowodem na to, że nie można się poddawać



fot. D. Kawka

Laureatów w głosowaniu wyłonili Internauci. Dodatkowo zostały przyznane także 2 nagrody Kapituły:

  • „Akcja lub kampania na Rzecz walki z rakiem w roku 2013" - Dotknij Piersi studentów Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
  • „Dziennikarz najbardziej zaangażowany w edukację onkologiczną w roku 2013" - Krzysztof Michalski z Programu I Polskiego Radia

Spotkanie uświetnili młodzi artyści znani z programu The Voice of Poland oraz Margaret.

Walka z chorobą to przede wszystkim dobre rozpoznanie przeciwnika, tak jak w sporcie. Badania profilaktyczne są bardzo istotne, pozwalają wcześniej wykryć nowotwór, dzięki czemu mamy realną szansę podjąć skuteczne leczenie. - mówi Hubert Rudzki, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej PL OKNOPLAST. Eksperci podkreślają, że zdrowy tryb życia pomaga uchronić przed rozwojem raka, a sport jest jednym z elementów, które powinniśmy wprowadzić do naszych codziennych zadań. Firma będąca czołowym producentem stolarki w Europie aktywnie wspiera działalność sportową, nie tylko poprzez sponsoring światowych piłkarskich drużyn: Interu Mediolan, Borussi Dortmund i Olympique Lyon, ale także pomaga odkrywać sportowe pasje wśród najmłodszych, dzięki współpracy z Akademią Sportu Progres, której patronem jest Jerzy Dudek - wybitny bramkarz, wielokrotny reprezentant Polski w piłce nożnej.

Plebiscyt jest jednym z wielu narzędzi, poprzez które przybliżyć Polakom dobre praktyki z zakresu profilaktyki nowotworowej, konkretne przykłady oraz sylwetki osób, które pokonały chorobę. Akcja uczy jak rozmawiać o chorobie i gdzie szukać pomocy. Kampania ma także zmieniać stereotypy związane z rakiem.

Kolejnym etapem kampanii „Rak. To się leczy!" jest seria „weekendów onkologicznych", które odbywają się w wielu miastach Polski. Podczas dwóch dni uczestnicy będą mogli poddać się badaniom, odbyć konsultacje z zakresu: onkologi, dermatologii i dietetyki, a także wziąć udział w konkursach i wykładach dotyczących zdrowego trybu życia oraz bezpłatnie otrzymać poradnik akcji „Wiedzieć znaczy działać". Ważnym etapem kampanii będzie bieg „Przegonić raka", w którym każdy może wziąć udział. „Przegonienie raka" ma także wymiar symboliczny - wysiłek fizyczny jest jedną z form profilaktyki pierwotnej w onkologii, styl życia - obok uwarunkowań genetycznych - jest jednym z głównych czynników mających wpływ na powstawanie nowotworów, jest więc tym na co mamy największy wpływ. Dlatego warto wykorzystać szansę i walczyć o swoje zdrowie każdego dnia. Kampania "Rak. to się leczy." z humorem, zabawnymi aplikacjami i przewodnikiem jest doskonałym wprowadzeniem do zmiany stylu życia.



OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada rozbudowaną sieć ponad 1800 partnerskich salonów sprzedaży. Firma została uhonorowana przez ambasadę RP we Francji, jako „Najlepszy Polski Exporter" produktów do tego kraju.

Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan. Od sezonu 2009/2010 roku firma jest głównym sponsorem pierwszoligowej drużyny Puszcza Niepołomice. OKNOPLAST wspiera także Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci. Działania marketingowe firmy zostały docenione w prestiżowych konkursach m.in. Impactor, czy The Champs Awards.

W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus. Pozwala to na jeszcze większe zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb klientów. OKNOPLAST działa w segmencie Top Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką m.in. zastrzeżone wzorem wspólnotowym kształty profili okien z serii Platinium i Winergetic Premium oraz klamki i okucia z serii dESIGN+.Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. WnD zajmuje się produkcją okien z segmentu ekonomicznego plus - o niższej cenie, ale wysokiej jakości. Siedziba firmy wraz z biurem, halami produkcyjnymi i magazynami o łącznej powierzchni 13 000 m² znajduje się w Rąbieniu pod Łodzią. Trzonem działalności Aluhaus są natomiast aluminiowe okna, drzwi wejściowe, fasady i ogrody zimowe. Produkty firmy nabyć można na terenie całej Polski.

W trakcie swej kilkunastoletniej działalności, OKNOPLAST wypracował pozycję firmy wytyczającej nowe trendy, marki, która stała się synonimem najwyższej jakości. Jako pierwszy w Europie wdrożył nowe, innowacyjne rozwiązania, które obecnie funkcjonują, jako standardy w całej branży okien PVC, m.in. pięciokomorowy profil, szyba U=1,0, niski próg z PVC do okien balkonowych, czy też brązowa uszczelka z EPDM. W ostatnim czasie firma jako pierwsza wprowadziła tak unikalne produkty jak okno ColorFull czy Winergetic Premium Passive z barierą termiczną SpaceBlock, w której wykorzystano m.in. aerożel - materiał izolacyjny wykorzystywany przy budowie statków kosmicznych.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 38 100 m2. Globalna liczba klientów przez 19 lat działalności przekroczyła 1,1 mln. Aktualnie w firmie pracuje ponad 1000 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE. Firma została odznaczona również certyfikatem „Zielone okno", potwierdzającym, że produkt nie zawiera rtęci, a w konsekwencji nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. Były to m.in.: Godło Promocyjne „Teraz Polska", „Budowlana Marka Roku 2013", „TopBuilder 2013", „Lider Rynku 2012", Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy „Złoty Laur Klienta 2011".

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast