PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2014-05-06
Specjalna oferta na 20. urodziny OKNOPLAST
Startuje urodzinowa promocja OKNOPLAST. Jubileuszowa promocja OKNOPLAST to szansa na zakup okien na wyjątkowo atrakcyjnych warunkach.

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

Promocja będzie trwać przez całe wakacje, czyli aż 3 miesiące, w trakcie których firma co tydzień rozdawać będzie vouchery na wczasy w dowolnie wybranym miejscu wraz z kieszonkowym.

W tym roku OKNOPLAST obchodzi jubileusz 20-lecia działalności. Firma postanowiła wykorzystać tę okazję do przygotowania niecodziennej promocji, opartej o pakiety flagowych modeli okien wraz z ich dodatkowym wyposażeniem, które w pełni dopasowano do potrzeb kupujących. Klienci mogą wybrać spośród następujących pakietów: Ciepły dom, Bezpieczny dom oraz Piękny dom.

Ciepły dom

W ramach pierwszego z pakietów promocyjnych - Ciepły dom firma oferuje m.in. okno Winergetic Premium Passive, spełniające rygorystyczne wymagania dla okien przeznaczonych do budynków pasywnych. Teraz kupując energooszczędne okna w pakiecie Ciepły dom, otrzymamy rabat także na pakiety szybowe z powłokami niskoemisyjnymi - Energy, Warm i Comfort. Pakiety te, dzięki specjalnym powłokom napylanym na powierzchnię szkła, charakteryzują się wyższą niż standardowe szyby zdolnością pozyskiwania energii z promieniowania słonecznego przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu termoizolacyjności.

Bezpieczny dom

Kolejny z pakietów, dostępnych w ramach urodzinowej promocji firmy przygotowany został właśnie z myślą o osobach, które chcą spać spokojnie, zwłaszcza gdy dom jest szczególnie narażony na włamanie. W ramach pakietu Bezpieczny dom klienci mają do dyspozycji okna wraz z dodatkowymi elementami antywłamaniowymi. Promocją objęta jest m.in. klamka Secustic, która uniemożliwia otwarcie okna poprzez jej przekręcenie czy też rozwiercenie trzpienia.

Piękny dom

Odpowiednio dobrana stolarka okienna jest kluczowa dla estetyki domu. Jako jeden z nielicznych producentów firma OKNOPLAST może pochwalić się autorskimi projektami dostępnymi wyłącznie pod marką OKNOPLAST m.in. linie okien Platinium i Winergetic Premium, dostępne teraz w specjalnych cenach w urodzinowej promocji. W ramach pakietu Piękny dom do designerskich profili okiennych Platinum Evolution czy Winergetic można dobrać niewidoczne okucia okienne Invisso - ukryte pomiędzy ramą a skrzydłem, znacznie poprawiające estetykę całego okna. Dzięki takim dodatkom widzimy tylko ramę okienną, a okno wygląda pięknie i lekko.

Pakiety objęte promocją będzie można nabyć w salonach OKNOPLAST na terenie całej Polski.

Okna z widokiem na wymarzone wakacje

Wszyscy, którzy wybiorą okna OKNOPLAST w jednym z pakietów promocyjnych będą mieli szansę uczestniczyć w jubileuszowym konkursie, odpowiadając na jedno, proste pytanie: „Dlaczego warto wybrać Oknoplast?"

Na klientów będzie czekać mnóstwo nagród: co tydzień przez cały długi okres 3 miesięcy trwania promocji do wygrania będą wakacje w dowolnie wybrane miejsce. Na zwycięzców czeka w sumie 48 voucherów na wczasy w dowolnie wybranym miejscu wraz z kieszonkowym!

Niedościgniony lider

Po dwóch dekadach działalności na polskim rynku OKNOPLAST pozostaje liderem kategorii pod względem preferencji zakupu. Firma z wynikiem 24% deklarujących wybór marki w ciągu ostatniego roku mocno zdystansowała na tym polu konkurencję - wynika z badań firmy Nielsen. Marka jest obecna na 10 rynkach, a z jej produktów korzysta ponad milion zadowolonych klientów.

To, co napawa mnie największą dumą to fakt, że zmieniliśmy wizerunek polskich firm na zachodzie. Dzięki takiemu podejściu zbudowaliśmy także zaufanie klientów, aż 70% z nich pochodzi z polecenia. To dla mnie wielka wartość - mowi Mikołaj Placek, Prezes OKNOPLAST. Okrągły jubileusz to doskonała okazaja do przedstawienia za pomocą promocji trendów w stolarce okiennej oraz podziękowania za zaufanie i spełnienie marzeń zabieganych inwestorów o wymarzonych wakacjach, na które często po prostu brakuje środków , bo budowa czy remont domu pochłania spore koszty- dodaje Mikołaj Placek.



OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada rozbudowaną sieć ponad 1800 partnerskich salonów sprzedaży. Firma została uhonorowana przez ambasadę RP we Francji, jako „Najlepszy Polski Exporter" produktów do tego kraju.

Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan. Od sezonu 2009/2010 roku firma jest głównym sponsorem pierwszoligowej drużyny Puszcza Niepołomice. OKNOPLAST wspiera także Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci. Działania marketingowe firmy zostały docenione w prestiżowych konkursach m.in. Impactor, czy The Champs Awards.

W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus. Pozwala to na jeszcze większe zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb klientów. OKNOPLAST działa w segmencie Top Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką m.in. zastrzeżone wzorem wspólnotowym kształty profili okien z serii Platinium i Winergetic Premium oraz klamki i okucia z serii dESIGN+.Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. WnD zajmuje się produkcją okien z segmentu ekonomicznego plus - o niższej cenie, ale wysokiej jakości. Siedziba firmy wraz z biurem, halami produkcyjnymi i magazynami o łącznej powierzchni 13 000 m² znajduje się w Rąbieniu pod Łodzią. Trzonem działalności Aluhaus są natomiast aluminiowe okna, drzwi wejściowe, fasady i ogrody zimowe. Produkty firmy nabyć można na terenie całej Polski.

W trakcie swej kilkunastoletniej działalności, OKNOPLAST wypracował pozycję firmy wytyczającej nowe trendy, marki, która stała się synonimem najwyższej jakości. Jako pierwszy w Europie wdrożył nowe, innowacyjne rozwiązania, które obecnie funkcjonują, jako standardy w całej branży okien PVC, m.in. pięciokomorowy profil, szyba U=1,0, niski próg z PVC do okien balkonowych, czy też brązowa uszczelka z EPDM. W ostatnim czasie firma jako pierwsza wprowadziła tak unikalne produkty jak okno ColorFull czy Winergetic Premium Passive z barierą termiczną SpaceBlock, w której wykorzystano m.in. aerożel - materiał izolacyjny wykorzystywany przy budowie statków kosmicznych.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 38 100 m2. Globalna liczba klientów przez 19 lat działalności przekroczyła 1,1 mln. Aktualnie w firmie pracuje ponad 1000 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE. Firma została odznaczona również certyfikatem „Zielone okno", potwierdzającym, że produkt nie zawiera rtęci, a w konsekwencji nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. Były to m.in.: Godło Promocyjne „Teraz Polska", „Budowlana Marka Roku 2013", „TopBuilder 2013", „Lider Rynku 2012", Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy „Złoty Laur Klienta 2011".

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast