PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2014-06-11
Razem z OKNOPLAST przegonimy raka
W tym roku odbywa się druga edycja kampanii społecznej Rak! To się leczy!

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

Jak podkreślają organizatorzy jednym z podstawowych czynników pozwalających ograniczyć zachorowalność na nowotwory jest zdrowy tryb życia. Zachętą do zmiany swoich przyzwyczajeń i okazją do przekonania się, że warto o siebie dbać, są organizowane w ramach akcji w wielu miastach polski biegi charytatywne.

Zgodnie z zaleceniami Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem postępowanie według 4 prostych zasad: nie pal, odżywiaj się prawidłowo, bądź aktywny fizycznie, unikaj mocnego opalania. Zasady te umożliwiają realnie ograniczyć prawdopodobieństwo choroby nowotworowej. Dlatego w trakcie trwania kampanii, można nie tylko skorzystać z darmowych porad lekarskich, wykonać badania, ale także przekonać się że dbanie o siebie jest proste. Dietetycy pokarzą jak zmienić dietę na zdrowszą, a biegi pozwolą przekonać się, jak wiele pozytywnej energii wyzwala aktywność fizyczna.

Każdy z biegów liczy 5 km, jedynie bieg finałowy w Warszawie będzie dłuższy - 10 km. Trasy przygotowane są tak, aby nie nastręczały trudności, są proste i prowadzą przez reprezentacyjne okolice miast. Do udziału zaproszeni są wszyscy, także Ci, którzy sportu nie uprawiają. Dystans można przebiec, lub przemaszerować, a nawet przespacerować w rodzinnym gronie. Każdy kto dotrze do mety otrzyma medal, za swoją determinację. Nagrody dla uczestników biegów przygotował także Oknoplast, są to kubki sponsorowanych drużyn i czekoladki z logotypem firmy.

Sport jest bardzo ważny zarówno dla zdrowia jak i dla więzi społecznych. Pozwala utrzymać ciało w formie, a jednocześnie jest niesamowitą platformą łączącą osoby z różnych środowisk ­- mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu z OKNOPLAST. Imprezy biegowe organizowane w ramach kampanii „Rak! To się leczy!", a dokładnie fundusze z wpisowego uczestników, pomagają sfinansować badania profilaktyczne, którym można się poddać w czasie weekendów onkologicznych. Dlatego biegacze pomagają podwójnie - zebrać środki na sfinansowanie dostępu do ekspertów i badań, a także sobie, to może być pierwszy krok do nowego, bardziej świadomego życia."

OKNOPLAST jest mecenasem sportu, wspierającym zarówno przedsięwzięcia sportowe o charakterze niekomercyjnym, jak i światowe sławy piłki nożnej - takie jak kluby: Borussia Dortmund, Olympique Lyon czy Inter Mediolan. W Polsce firma także mocno zaangażowana jest w działalność sportową, sponsoruje m.in. I-ligową drużynę piłkarską Puszczę Niepołomice.

W wielu krajach zachodnich aktywność fizyczna jest naturalnym elementem życia czy planu dnia, w Polsce takich nawyków jeszcze nie ma. Dlatego OKNOPLAST wspiera inicjatywy sprzyjające promocji sportu, zarówno zawodowego jak i amatorskiego. Firma szczególnie mocno wspiera programy sportowe skierowane do dzieci i młodzieży. Spółka jest oficjalnym partnerem Akademii Sportu Progres w Centrum Rozwoju Com-Com Zone Nowa Huta pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci.

Pierwszy bieg odbędzie się już 14 czerwca w Zielonej Górze, kolejne w Łodzi, Poznaniu i Warszawie.



OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada rozbudowaną sieć ponad 1800 partnerskich salonów sprzedaży. Firma została uhonorowana przez ambasadę RP we Francji, jako „Najlepszy Polski Exporter" produktów do tego kraju.

Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan. Od sezonu 2009/2010 roku firma jest głównym sponsorem pierwszoligowej drużyny Puszcza Niepołomice. OKNOPLAST wspiera także Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci. Działania marketingowe firmy zostały docenione w prestiżowych konkursach m.in. Impactor, czy The Champs Awards.

W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus. Pozwala to na jeszcze większe zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb klientów. OKNOPLAST działa w segmencie Top Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką m.in. zastrzeżone wzorem wspólnotowym kształty profili okien z serii Platinium i Winergetic Premium oraz klamki i okucia z serii dESIGN+.Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. WnD zajmuje się produkcją okien z segmentu ekonomicznego plus - o niższej cenie, ale wysokiej jakości. Siedziba firmy wraz z biurem, halami produkcyjnymi i magazynami o łącznej powierzchni 13 000 m² znajduje się w Rąbieniu pod Łodzią. Trzonem działalności Aluhaus są natomiast aluminiowe okna, drzwi wejściowe, fasady i ogrody zimowe. Produkty firmy nabyć można na terenie całej Polski.

W trakcie swej kilkunastoletniej działalności, OKNOPLAST wypracował pozycję firmy wytyczającej nowe trendy, marki, która stała się synonimem najwyższej jakości. Jako pierwszy w Europie wdrożył nowe, innowacyjne rozwiązania, które obecnie funkcjonują, jako standardy w całej branży okien PVC, m.in. pięciokomorowy profil, szyba U=1,0, niski próg z PVC do okien balkonowych, czy też brązowa uszczelka z EPDM. W ostatnim czasie firma jako pierwsza wprowadziła tak unikalne produkty jak okno ColorFull czy Winergetic Premium Passive z barierą termiczną SpaceBlock, w której wykorzystano m.in. aerożel - materiał izolacyjny wykorzystywany przy budowie statków kosmicznych.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 38 100 m2. Globalna liczba klientów przez 19 lat działalności przekroczyła 1,1 mln. Aktualnie w firmie pracuje ponad 1000 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE. Firma została odznaczona również certyfikatem „Zielone okno", potwierdzającym, że produkt nie zawiera rtęci, a w konsekwencji nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. Były to m.in.: Godło Promocyjne „Teraz Polska", „Budowlana Marka Roku 2013", „TopBuilder 2013", „Lider Rynku 2012", Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy „Złoty Laur Klienta 2011".

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast