PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2014-09-09
Pakiet szybowy 4 Xglass – 4 dodatkowe korzyści w standardzie
Przy zastosowaniu nowego zespolenia 4 Xglass, zaprojektowanego przez OKNOPLAST, izolacyjność akustyczna okna wzrasta do 36dB

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

Precyzyjnie wykonany profil, odpowiednio dobrany kolor, dopasowane akcesoria okienne - to elementy, które sprawiają, że okna wyróżniają się wyglądem i estetyką. Jednak przy wyborze stolarki okiennej warto również zwrócić uwagę na zastosowane pakiety szybowe, które, przy odpowiednim dobraniu parametrów, mogą zapewnić wyższą przepuszczalność światła, lepszą dźwiękoszczelności okien, mniejsze straty ciepła a nawet możliwość tworzenia większych przeszkleń. Do końca października w ofercie OKNOPLAST okno Winergetic Premium będzie standardowo wyposażone w 4 Xglass - pakiet szybowy o najlepszych parametrach dostępnych na rynku.

Winergetic Premium, autorski model firmy Oknoplast, pozwala na pozyskiwanie ciepła służącego do ogrzewania pomieszczeń. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu tafli z najnowocześniejszymi powłokami niskoemisyjnymi, zapewniającymi bardzo wysoki indeks przepuszczalności energii słonecznej o wysokich parametrach izolacyjnych. Dodatkowo wysoki współczynnik przepuszczalności światła Lt=74% zagwarantuje, że we wnętrzu będzie jaśniej, co jest dużą zaletą przy dwukomorowych pakietach szybowych. Wyższa przejrzystość szyb skutkuje lepiej oświetlonym pomieszczeniem w dzień, a pod wieczór opóźnia konieczność użycia sztucznego światła. Kolejną zaletą tego pakietu szybowego jest niski współczynnik przenikania ciepła Ug=0,5 W/m2K, gwarantujący wysoką termoizolacyjność okien. Z kolei spokojny i cichy sen zapewnią wyjątkowe, jak na podstawowe wyposażenie, właściwości dźwiękoszczelne tego systemu.


Okno ze standardowym pakietem szybowym ma współczynnik Rw na poziomie 33dB. Przy zastosowaniu nowego zespolenia 4 Xglass, zaprojektowanego przez OKNOPLAST, izolacyjność akustyczna okna wzrasta do 36dB. Różnicę 3dB dla ucha ludzkiego można zobrazować tak, jakbyśmy w jednym pomieszczeniu słuchali muzyki z dwóch głośników o tym samym natężeniu dźwięku i nagle jeden wyłączyli - mówi Grzegorz Bułat, kierownik technologii z OKNOPLAST.

Niższy współczynnik przenikalności cieplnej, większa przejrzystość oraz lepszy bilans energetyczny i ochrona przed hałasem, to wyjątkowe połączenie zalet pakietu szybowego na polskim rynku. Dotychczas chęć poprawienia jednego z parametrów pogarszała pozostałe, np. poprawienie dźwiękoszczelności pogarszało przejrzystość czy bilans energetyczny okna. Korzyści z pakietu szybowego w oknach Winergetic Premium składającego się z dwóch szyb o grubości 3 mm i jednej tafli o grubości 4 mm, mogą także zainteresować zwolenników dużych przeszkleń w domach, gdzie kwestie bilansu energetycznego oraz izolacyjność akustyczna są szczególnie ważne. Poza właściwościami użytkowymi okno Winergetic Premium z pakietem 4 Xglass posiada również estetyczne wykończenie na wysokim poziomie. Zaokrąglona na zewnątrz linia profilu oraz okucia z linii dESIGN+, o minimalistycznej formie i dłuższej o 20% rękojeści stanowić będzie atrakcyjnie wykończenie każdej inwestycji.


Oferta dostępna jest od 1 września w wyposażeniu podstawowym w topowym modelu firmy OKNOPLAST - Winergetic Premium. Promocja „Najwyższa jakość okien to dla nas standard" trwać będzie do końca października.



OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada rozbudowaną sieć ponad 1800 partnerskich salonów sprzedaży. Firma została uhonorowana przez ambasadę RP we Francji, jako „Najlepszy Polski Exporter" produktów do tego kraju.

Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan. Od sezonu 2009/2010 roku firma jest głównym sponsorem pierwszoligowej drużyny Puszcza Niepołomice. OKNOPLAST wspiera także Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci. Działania marketingowe firmy zostały docenione w prestiżowych konkursach m.in. Impactor, czy The Champs Awards.

W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus. Pozwala to na jeszcze większe zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb klientów. OKNOPLAST działa w segmencie Top Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką m.in. zastrzeżone wzorem wspólnotowym kształty profili okien z serii Platinium i Winergetic Premium oraz klamki i okucia z serii dESIGN+.Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. WnD zajmuje się produkcją okien z segmentu ekonomicznego plus - o niższej cenie, ale wysokiej jakości. Siedziba firmy wraz z biurem, halami produkcyjnymi i magazynami o łącznej powierzchni 13 000 m² znajduje się w Rąbieniu pod Łodzią. Trzonem działalności Aluhaus są natomiast aluminiowe okna, drzwi wejściowe, fasady i ogrody zimowe. Produkty firmy nabyć można na terenie całej Polski.

W trakcie swej kilkunastoletniej działalności, OKNOPLAST wypracował pozycję firmy wytyczającej nowe trendy, marki, która stała się synonimem najwyższej jakości. Jako pierwszy w Europie wdrożył nowe, innowacyjne rozwiązania, które obecnie funkcjonują, jako standardy w całej branży okien PVC, m.in. pięciokomorowy profil, szyba U=1,0, niski próg z PVC do okien balkonowych, czy też brązowa uszczelka z EPDM. W ostatnim czasie firma jako pierwsza wprowadziła tak unikalne produkty jak okno ColorFull czy Winergetic Premium Passive z barierą termiczną SpaceBlock, w której wykorzystano m.in. aerożel - materiał izolacyjny wykorzystywany przy budowie statków kosmicznych.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 38 100 m2. Globalna liczba klientów przez 19 lat działalności przekroczyła 1,1 mln. Aktualnie w firmie pracuje ponad 1000 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE. Firma została odznaczona również certyfikatem „Zielone okno", potwierdzającym, że produkt nie zawiera rtęci, a w konsekwencji nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. Były to m.in.: Godło Promocyjne „Teraz Polska", „Budowlana Marka Roku 2013", „TopBuilder 2013", „Lider Rynku 2012", Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy „Złoty Laur Klienta 2011".

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast