PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2015-11-13
OKNOPLAST wie, jak zaskoczyć Francuzów
Do ścisłej czołówki międzynarodowych imprez, na których nie może zabraknąć największych graczy z branży budowlanej należą z pewnością francuskie targi BATIMAT ...

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

Do ścisłej czołówki międzynarodowych imprez, na których nie może zabraknąć największych graczy z branży budowlanej należą z pewnością francuskie targi BATIMAT, które odbyły się w ubiegłym tygodniu w podparyskim Parku Ekspozycyjnym Paris-Nord Villepinte. Obecna była na nich również Grupa OKNOPLAST, dla której Francja to jeden z najważniejszych rynków eksportowych. W tym roku, poza prezentacją swojej oferty produktowej, firma postanowiła zwrócić uwagę zwiedzających niecodzienną akcją.

Co nowego zaprezentował OKNOPLAST?

Podobnie jak w czasie poprzednich Targów,  w 2013  r., tak i tym razem stoisko OKNOPLAST wyróżniało się na tle konkurencji. W tegorocznej edycji jednak nie tylko rozmiarem, minimalistycznym designem czy zastosowaniem najnowszych technologii. Poza ofertą produktową podkrakowskiego przedsiębiorstwa, w której znaleźć można było rozwiązania dobrane precyzyjnie pod kątem rynku francuskiego, systemy okienne do domów pasywnych, a także nowości, na czele z oknem PROLUX, uwagę zwiedzających przykuwały tajemnicze roll-upy: „ONOPLAST uczestniczy w akcji Movember. A Ty?", informujące o zaangażowaniu marki w oryginalną, a przy tym ważną społecznie inicjatywę.


Movember, czyli zrób badania w listopadzie

Nazwa Movember powstała z połączenia angielskich słów: moustache (wąsy) i November (listopad). Oznacza ona coroczną, organizowaną w listopadzie akcję, polegającą na zapuszczaniu przez jej uczestników wąsów w celu zwrócenia uwagi na przesłanie Movember. Polega ono na zachęcaniu mężczyzn do wykonywania badań profilaktycznych pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów.

Targi BATIMAT to tysiące zwiedzających i wystawców z innych firm. Zdecydowaliśmy się wykorzystać ten fakt i poza prezentacją naszych produktów postanowiliśmy włączyć się w kampanię Movember. Wiemy, jak nierzadko trudno jest zmobilizować się do zadbania o własne zdrowie. Chcemy zatem zwrócić uwagę na główny przekaz Movember - i to nie tylko w czasie BATIMAT, ale również w naszej podkrakowskiej siedzibie, w której pracownicy zapuścili wąsy specjalnie na tę okazję. - mówi Magdelena Cedro-Czubaj, Szefowa Marketingu OKNOPLAST.

Dopełnieniem działań na targach BATIMAT był konkurs z nagrodami zorganizowany na francuskim fanpage`u OKNOPLAST. Warto wspomnieć, że włączenie się w kampanię Movember jest naturalną konsekwencją wsparcia przez firmę projektu „Rak!To się leczy", którego ideą było przekonanie Polaków do badań profilaktycznych i uświadomienie, że nowotwory można skutecznie leczyć.

OKNOPLAST we Francji

Marka OKNOPLAST zadebiutowała nad Sekwaną w 2009 r. Od tamtego czasu notuje stały wzrost liczby salonów sprzedaży, których obecnie jest już ponad 740, w rezultacie czego Francja to dla OKNOPLAST drugi po Włoszech, najważniejszy rynek zagraniczny. Uhonorowaniem silnej pozycji podkrakowskiego przedsiębiorstwa nad Sekwaną było przyznanie firmie w 2012 r. przez Ambasadę RP we Francji tytułu Najlepszego Polskiego Eksportera produktów do tego kraju. O silnej pozycji marki wśród francuskich odbiorców świadczy również fakt, że stoisko OKNOPLAST odwiedził pan Andrzej Bryt, Ambasador RP we Francji.



OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada rozbudowaną sieć ponad 1800 partnerskich salonów sprzedaży. Firma została uhonorowana przez ambasadę RP we Francji, jako „Najlepszy Polski Exporter" produktów do tego kraju.

Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan. Od sezonu 2009/2010 roku firma jest głównym sponsorem pierwszoligowej drużyny Puszcza Niepołomice. OKNOPLAST wspiera także Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci. Działania marketingowe firmy zostały docenione w prestiżowych konkursach m.in. Impactor, czy The Champs Awards.

W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus. Pozwala to na jeszcze większe zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb klientów. OKNOPLAST działa w segmencie Top Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką m.in. zastrzeżone wzorem wspólnotowym kształty profili okien z serii Platinium i Winergetic Premium oraz klamki i okucia z serii dESIGN+.Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. WnD zajmuje się produkcją okien z segmentu ekonomicznego plus - o niższej cenie, ale wysokiej jakości. Siedziba firmy wraz z biurem, halami produkcyjnymi i magazynami o łącznej powierzchni 13 000 m² znajduje się w Rąbieniu pod Łodzią. Trzonem działalności Aluhaus są natomiast aluminiowe okna, drzwi wejściowe, fasady i ogrody zimowe. Produkty firmy nabyć można na terenie całej Polski.

W trakcie swej kilkunastoletniej działalności, OKNOPLAST wypracował pozycję firmy wytyczającej nowe trendy, marki, która stała się synonimem najwyższej jakości. Jako pierwszy w Europie wdrożył nowe, innowacyjne rozwiązania, które obecnie funkcjonują, jako standardy w całej branży okien PVC, m.in. pięciokomorowy profil, szyba U=1,0, niski próg z PVC do okien balkonowych, czy też brązowa uszczelka z EPDM. W ostatnim czasie firma jako pierwsza wprowadziła tak unikalne produkty jak okno ColorFull czy Winergetic Premium Passive z barierą termiczną SpaceBlock, w której wykorzystano m.in. aerożel - materiał izolacyjny wykorzystywany przy budowie statków kosmicznych.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 38 100 m2. Globalna liczba klientów przez 19 lat działalności przekroczyła 1,1 mln. Aktualnie w firmie pracuje ponad 1000 osób.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE. Firma została odznaczona również certyfikatem „Zielone okno", potwierdzającym, że produkt nie zawiera rtęci, a w konsekwencji nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom. Były to m.in.: Godło Promocyjne „Teraz Polska", „Budowlana Marka Roku 2013", „TopBuilder 2013", „Lider Rynku 2012", Premium Brand 2011 dla najbardziej cenionej marki czy „Złoty Laur Klienta 2011".

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast