PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY WYDARZENIA TARGOWE
2016-01-27
Nowa europejska kampania DRUTEX z udziałem Lahma, Pirlo i Błaszczykowskiego
DRUTEX, europejski lider w produkcji okien pionowych, prezentuje z początkiem roku swoją nową kampanię reklamową.

DRUTEX S.A.
ul. Lęborska 31
77-100 Bytów

tel. 59 822 91 01
fax 59 822 91 03
drutex@drutex.com.pl
www.drutex.pl

» więcej o firmie

DRUTEX, europejski lider w produkcji okien pionowych, prezentuje z początkiem roku swoją nową kampanię reklamową. W rolach głównych występują współpracujący z firmą już od 2014 roku ambasadorzy marki Philipp Lahm, Jakub Błaszczykowski i Andrea Pirlo. Celem kampanii jest przede wszystkim komunikacja walorów produktów DRUTEX, wzmocnienie rozpoznawalności marki i pozycjonowanie firmy jako czołowego przedsiębiorstwa w branży. Reklama realizowana będzie w mediach w Polsce, Niemczech i we Włoszech.

Nowa kampania reklamowa jeszcze mocniej uwypukla przewagi konkurencyjne produktów DRUTEX. Cechy okien przedstawiane są w nowej odsłonie reklamy w powiązaniu z osobistymi przymiotami poszczególnych piłkarzy i atutami wynikającymi z ich narodowości, czyli: precyzja (Philipp Lahm), wiarygodność (Jakub Błaszczykowski) oraz elegancja (Andrea Pirlo). W projekcie wykorzystana została gra słów, z jednej strony podkreślająca zalety okien DRUTEX, z drugiej określająca największe atuty ambasadorów marki.


Każdy produkt DRUTEX jest „szyty na miarę". Produkowany według indywidualnego zamówienia i oczekiwań Klientów. Bazując na koncepcji poprzedniej kampanii „Okna DRUTEX - Wybór Mistrzów", firma przedstawia i uruchamia jej kontynuację mającą odzwierciedlać zarówno funkcjonalne aspekty produktów jak i przewagi marki. Hasło „Precyzja, wytrzymałość, elegancja w oknie" ma wprowadzić w życie nową ideę marki głoszącą, że okna firmy wyróżnia bezkompromisowa jakość, trwałość i nowoczesny design odpowiadający aktualnym trendom architektonicznym i preferencjom klientów.

„Chcemy w ten sposób podkreślić, że okna DRUTEX to produkt dla każdego, w 100% zindywidualizowany, dopasowany do potrzeb Klientów. To okna dostępne w różnorodnych wariantach kolorów, kształtów, wzornictwa i materiałów, w zależności od preferencji odbiorców. Jednak to, co łączy wszystkie nasze produkty i co jest odpowiedzią na oczekiwania Klientów bez względu na kraj, z którego pochodzą, to wysoka jakość, precyzja, wytrzymałość i elegancja." - mówi Adam Leik, dyrektor marketingu DRUTEX.

Autorem zdjęć do nowej kampanii reklamowej jest jeden z najbardziej znanych i cenionych włoskich fotografów, Andrea Varani. Pierwszy etap sesji fotograficznej odbył się w Malibu i na Sri Lance, a finalne zdjęcia z udziałem gwiazd futbolu fotograf wykonał w Milk City Studio w Monachium.

Nowa reklama będzie prezentowana w kilku odsłonach, zarówno layoutów bazujących na indywidualnych wizerunkach piłkarzy, jak i zdjęciach grupowych.

Zintegrowana kampania „Precyzja, wytrzymałość i elegancja w oknie." prowadzona będzie w 2016 roku na rynkach europejskich.

Nad kampanią pracowały agencje z Polski, Niemiec i Włoch, które przygotowały zarówno reklamy prasowe, outdoorowe, internetowe i materiały POS. Pozostałe kreacje będą tworzone w trakcie trwania kampanii.




DRUTEX S.A. jest największym  producentem stolarki okienno - drzwiowej w Europie. Spółka rozpoczęła działalność w 1985 roku i  obecnie sprzedaje swoje produkty w większości krajów europejskich, USA, Kanadzie, Meksyku, Australii i na Bliskim Wschodzie. 

W swojej ofercie, oprócz produktów z PVC, DRUTEX posiada, również okna, drzwi i fasady z aluminium i drewna, jak również rolety.  Firma, jako jedna z niewielu w branży, jest również producentem szyb zespolonych oraz wytwarza własne profile PVC - GL System. Obecnie potencjał przedsiębiorstwa pozwala na produkcję 5000 okien na dobę, co czyni firmę niekwestionowanym liderem w branży stolarki w Europie. Jednocześnie produkty firmy charakteryzują się zaawansowaniem technologicznym i innowacyjnością, dzięki czemu wyznaczają standardy na międzynarodowym rynku stolarki i odpowiadają wymaganiom klientów.

Spółka jest firmą nowoczesną, stosującą w procesie produkcyjnym najnowsze rozwiązania technologiczne dopasowane do oczekiwań Klientów. Produkty znajdują uznanie w oczach nabywców, dzięki doskonałym rezultatom w zakresie energooszczędności jak również nowoczesnemu designowi i ponadprzeciętnej funkcjonalności, co jest odzwierciedlone w licznych nagrodach i wyróżnieniach, takich jak: Złoty Laur Klienta, Ambasador Polskiej Gospodarki, Filar Polskiej Gospodarki, Lider Polskiego Biznesu, Solidna Firma, Top Builder, Diament Forbesa, Medal Europejski, Gazele Biznesu, EU Standard, Kryształowy Profil, Dobra Firma, Zielona Marka i wiele innych.

Celem firmy jest tworzenie najnowocześniejszych produktów, inwestycje w innowacyjne rozwiązania i budowanie dynamicznej sieci sprzedaży gwarantującej optymalizację podaży i procesów zaopatrzenia wciąż powiększającej się bazy Klientów.

Siedziba firmy znajduje się w Bytowie, w woj. pomorskim. Tam też znajduje się centrum logistyczne Spółki dysponujące flotą ponad 180 nowoczesnych pojazdów, dzięki czemu, w połączeniu ze sprawnością działania, firma zapewnia najkrótsze na rynku terminy realizacji zamówień (do 7 dni w całej Europie), co zdecydowanie wyróżnia firmę  na rynku.

W 2013 roku firma osiągnęła przychód na poziomie 480 mln zł, a działalność eksportowa firmy sięgnęła ponad 50%. Firma jest jednym z największych pracodawców w województwie i zatrudnia  ponad 1840 osób. Dynamiczny wzrost przychodów i zatrudnienia jest wynikiem rosnącego popytu na produkty firmy. Obecnie DRUTEX realizuje jedną z najważniejszych inwestycji w historii firmy, związaną z budową Europejskiego Centrum Stolarki, wartą w sumie ok. 200 mln zł.. Pierwszy etap inwestycji  firma planuje oddać w II kwartale  2014 roku, co pozwoli firmie na podwojenie mocy produkcyjnych.

DRUTEX S.A. jest również firmą społecznie odpowiedzialną, a polityka społecznej odpowiedzialności biznesu jest wpisana w strategię działania firmy. Spółka angażuje się w akcje mające na celu wspieranie potrzebujących. DRUTEX wspiera m.in. Fundację Kiwanis, pomagając dzieciom chorym, znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Firma pomogła również podopiecznym Fundacji „Równe Szanse" Dariusza Michalczewskiego. Poza tym angażuje się w lokalne inicjatywy. Dzięki temu dziś, DRUTEX postrzegany jest jako firma rzetelna, uczciwa i otwarta na potrzeby społeczeństwa.

źródło: Drutex