MARCOPOL Sp. z o.o., wiodący producent i dystrybutor elementów złącznych podsumował swoją działalność w pierwszym kwartale 2016 roku. Firma osiągnęła 13-procentowy wzrost sprzedaży rok do roku.
Wyraźny wzrost sprzedaży to efekt znaczącego wzrostu portfela klientów o wiodące firmy z branży meblarskiej i budowlanej. Szeroka oferta spółki w ostatnim roku została rozszerzona o kolejne, nowe grupy produktów, w tym spełniające najwyższe standardy wkręty do produkcji okien i drzwi, elementy i systemy ciepłego montażu dla stolarki otworowej, wkręty tarasowe w innowacyjnej nanopowłoce HCP oraz produkty uzupełniające grupy chemii budowlanej i grupy produktów dla branży meblowej. Rok 2016 to kolejne wyzwania w zakresie rozwoju i innowacji. Spółka zrealizuje w tym czasie kilka dużych projektów inwestycyjnych.
- Rok 2016 to kontynuacja zmian w strategii Spółki. Inwestujemy w nowoczesną technologię i obsługę klienta. Mierzymy wysoko, dlatego jeszcze w tym roku zakończyliśmy rozbudowę magazynu dystrybucyjnego oraz uruchomiliśmy jedno z najnowocześniejszych w Europie systemów magazynowych. Oprócz tego modernizujemy i rozbudowujemy nasz park maszynowy. Wprowadzamy rozwiązania stawiające firmę Marcopol na pozycji pewnego partnera biznesowego dla naszych klientów - mówi Piotr Pierowicz, Dyrektor Handlowy MARCOPOL Sp. z o.o.
Firma posiada kilkanaście oddziałów na terenie całego kraju oraz 5 filii zagranicznych, w tym na Litwie, Estonii i w Rosji. Oddziały dystrybucyjne w wielu miastach Polski pozwalają spółce na szybkie zaspokajanie potrzeb Klientów. Jedną z najważniejszych gałęzi i elementów funkcjonowania przedsiębiorstwa jest transport. Mając na uwadze logistykę przygotowania dużych zamówień, procesy obsługi magazynów oraz spedycji zostały w pełni zoptymalizowane, dzięki czemu czas realizacji skracany jest do minimum.
źródło: Marcopol