Firma Effector S.A. zakończyła właśnie z sukcesem prace nad logotypem. Nowa, uaktualniona szata graficzna oraz jasny i czytelny przekaz sprawiają, że całość wygląda bardzo naturalnie, a zarazem nowocześnie. W pierwszej kolejności prace skoncentrowano na logotypie marki Effector aluminium i szkło. Po jego odświeżeniu przeprojektowano również znak graficzny firmy Effector. Kolorystyka oraz prosta forma grafiki nawiązuje do profili aluminiowych, a jednocześnie do szyb zespolonych, których marka Effector jest znanym producentem. Nowy logotyp odzwierciedla dynamiczny rozwój obydwu firm, które stawiają na nowoczesność i innowacyjność, wspieraną wieloletnim doświadczeniem.
Nowa identyfikacja
Effector
specjalizuje się w produkcji i dystrybucji listew i profili aluminiowych, w
obróbce elementów aluminiowych, prefabrykatów dla branży stolarki okiennej i
drzwiowej oraz szyb zespolonych. Spółki sprzedające swoje wyroby pod marką
Effector od 25-ciu lat cieszą się zaufaniem oraz dużym uznaniem odbiorców.
Atuty przedsiębiorstw to elastyczność, umiejętność dostosowania oferty do
potrzeb klientów, a także korzystanie z najnowszych technologii. Zmiana
identyfikacji wizualnej marki oraz logotypów przedsiębiorstw Effector i Effect
Glass jest potwierdzeniem nieustannego rozwoju oraz podążania za najnowszymi
trendami. Graficzny element logotypu nawiązuje do profili aluminiowych, a zarazem
do szyb zespolonych. Czytelne logo w intensywnych kolorach: czerwonym i granatowym
symbolizuje energię oraz odpowiedzialność. Zawarta w logotypie kolorystyka
wiernie odzwierciedla filozofię działania firmy. Kolor czerwony oznacza pasję, a także
tworzy solidny fundament i daje energię do dalszych działań w zakresie rozwoju
i innowacji. Granat to symbol stabilizacji, porządku oraz odpowiedzialności za
podejmowane działania. Wizualizacja graficzna marki oraz obu spółek do
niej należących jest teraz jeszcze bardziej spójna i czytelna.
- Nowe logotypy to przede wszystkim ukłon w stronę naszych Klientów. Chcemy nie tylko oferować im nowoczesne, wysokiej jakości produkty, ale także utrwalać znak graficzny marki innowacyjnej, która podąża za trendami i sama je wyznacza - mówi Małgorzata Kruk, dyrektor marketingu i promocji w spółce Effector.