PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2019-01-04
Klasy patronackie „DOBRY MONTAŻ” – nowa odsłona
Już po raz trzeci w ramach kampanii „DOBRY MONTAŻ" realizowana jest współpraca z wybranymi szkołami branżowymi z całej Polski.

POLSKIE OKNA I DRZWI
ul. Modlińska 6
03-216 Warszawa

tel. 22 811 20 64
fax 22 811 20 64
biuro@poid.eu
www.poid.eu

» więcej o firmie

Organizowana przez Związek POiD kampania „DOBRY MONTAŻ" to nie tylko działania skierowane do inwestorów indywidualnych, którzy na co dzień korzystają z wyrobów stolarki budowlanej.  W ramach akcji realizowana jest także współpraca ze szkołami branżowymi, gdzie utworzone zostały klasy patronackie „DOBRY MONTAŻ". Ich uczniowie mogą korzystać z licznych szkoleń i czerpać praktyczną wiedzę na temat prawidłowej instalacji okien, drzwi, bram garażowych, osłon okiennych i towarzyszących im rozwiązań.

Już po raz trzeci w ramach kampanii „DOBRY MONTAŻ" realizowana jest współpraca z wybranymi szkołami branżowymi z całej Polski. W bieżącej odsłonie akcji, w roku szkolnym 2018/2019, klasy patronackie „DOBRY MONTAŻ" powstały w trzech placówkach szkolnych - Państwowych Szkołach Budownictwa im. prof. Mariana Osińskiego w Gdańsku, Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół nr 1 w Zbąszyniu.

W ramach kooperacji przewidziane są różnego rodzaju działania, m.in. szkolenia montażowe, spotkania z ekspertami firm-Partnerów kampanii czy też doposażenie szkolnych pracowni w profesjonalny sprzęt i narzędzia. Uczniowie klas patronackich „DOBRY MONTAŻ", wraz z nauczycielami, odwiedzą także MONTERIADĘ 2019 na targach BUDMA w Poznaniu oraz będą mieli okazję do zwiedzenia zakładów produkcyjnych przedsiębiorstw zaangażowanych we współpracę. Dla najlepszych uczniów przewidziano również specjalne stypendia.

Współpraca z klasami patronackimi „DOBRY MONTAŻ" to ważny element zakończonych sukcesem działań Związku POiD zmierzających do utworzenia zawodu montera stolarki budowlanej. Teraz, wraz z całą branżą, Związek POiD będzie aktywnie zabiegał, aby od września 2019 roku w szkołach branżowych utworzone zostały klasy o profilu „monter stolarki budowlanej", a następnie na rynku pojawili się pierwsi absolwenci.

Działania akcji można na bieżąco śledzić na Facebooku „DOBRY MONTAŻ"

***

Ogólnopolska kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ" to organizowana przez Związek POiD akcja, promująca wśród inwestorów indywidualnych ideę prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. Partnerami „DOBREGO MONTAŻU" są firmy: AIB, FAKRO, GERDA, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISPOL, MARCOPOL, PORTA KMI POLAND, PROLINE, ROTO i SOUDAL. Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni: Instytut Techniki Budowlanej i Polskie Stowarzyszenie Dekarzy. Patronat honorowy nad inicjatywą sprawuje Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.

źródło: POiD