PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2020-02-02
Marka BUDVAR na fali zmian
Marka BUDVAR wchodzi w Nowy Rok z przytupem i prezentuje swoje nowe logo. Zmiana identyfikacji wizualnej to zapowiedź nowej strategii działań na kolejne lata.

BUDVAR Centrum Sp. z o. o.
ul. Przemysłowa 36
98-220 Zduńska Wola

tel. 43 824 31 32
fax 43 824 31 33
info@budvar.pl
www.budvar.pl

» więcej o firmie

Najwyższa jakość produktów już od początku- „Okna trwalsze niż inne"

Kluczem do sukcesu firmy BUDVAR od zawsze była innowacyjna technologia. Marka wykorzystując 27 lat doświadczenia postanowiła produkować okna i drzwi w oparciu o własny profil, dbając o jakość produktu już od samego początku. BUDVAR kieruje swoją ofertę  do Klientów poszukujących trwałych rozwiązań na lata- co podkreśla w swoim nowym claimie „Okna trwalsze niż inne".

- Chcemy aby Klienci wiedzieli, że jako jedna z 8 firm w Europie produkujemy nie tylko okna, ale także sam profil okienny. Wiele rozwiązań dostępnych na rynku jest bardzo podobna, ponieważ firmy które je produkują bazują na gotowych półproduktach dostarczanych przez tych samych producentów. My postanowiliśmy pójść własną drogą i na bazie wieloletnich doświadczeń opracować autorskie profile okienne. Cały proces produkcyjny jest przez nas ściśle nadzorowany, a potwierdzeniem wysokiej jakości okien jest przedłużona gwarancja - mówi Karolina Wesołowska, Dyrektor Marketingu firmy BUDVAR.

4 filary marki BUDVAR

Firma BUDVAR postanowiła jeszcze bardziej zgłębić potrzeby swoich Klientów i dopasować cały proces zakupu okien i drzwi do ich potrzeb. Kierunek rozwoju w strategii marki wyznaczają 4 główne wartości, na których firma będzie się opierać we wszystkich swoich działaniach: uczciwość, fachowość, zaangażowanie, ekologia.

-Wiemy, że zakup okien do domu to niełatwe zadanie. Mnogość produktów i rozwiązań jest przytłaczająca, a brak specjalistycznej wiedzy z zakresu stolarki okiennej nie pomaga w podjęciu decyzji. Chcemy więc towarzyszyć naszym Klientom w tym procesie i wspierać na każdym jego etapie, tak aby zakup okien do domu stał się prostszy- dodaje Karolina Wesołowska. Swoje założenia marka będzie realizować poprzez dostarczanie niezbędnej wiedzy i praktycznych porad w zakresie doboru stolarki okiennej. BUDVAR chce aby ich Klienci świadomie podejmowali decyzje zakupowe, wybierając produkty, które będą spełniać ich oczekiwania.

Od początku istnienia firma kładzie bardzo duży nacisk na ochronę środowiska. -Nasze produkty wytwarzamy z poszanowaniem środowiska.  Dla wszystkich produkowanych okien i drzwi posiadamy certyfikat potwierdzający, iż nie posiadają one w swoim składzie domieszek ołowiu, kadmu ani związków innych metali ciężkich - mówi Karolina Wesołowska. Wybierając produkty BUDVAR Klient ma pewność, że przyczynia się do tego by świat nie był zatruwany przez te szkodliwe substancje. Marka podjęła również działania mające na celu edukacje swoich pracowników w zakresie ekologii oraz korzystania z dostępnych zasobów. - Używamy ekologicznego papieru, większość materiałów drukowanych zastępujemy elektronicznymi, segregujemy śmieci. Wierzymy, że te małe kroki, które podejmujemy w naszej firmie, przyczynią się do tego, że przyszłym pokoleniom będzie żyło się lepiej na naszej planecie - dodaje Karolina Wesołowska z firmy BUDVAR.

Nowe logo marki BUDVAR

Symbolem zmian strategii komunikacji jest nowe identyfikacja wizualna. Głównymi kolorami marki zostały kolor morski, który nawiązuję do poprzedniej kolorystyki BUDVAR oraz ciepła czerwień. Logo BUDVAR zostało uproszczone, zyskało nowoczesny wygląd oraz nowy znak graficzny. Nowy sygnet nawiązuje do kształtu okna i symbolizuje doskonałą trwałość okien produkowanych w oparciu o własny, unikalny profil okienny. - Nasze nowe logo to swego rodzaju obietnica. Klienci wybierając produkty oznaczone właśnie tym symbolem mogą mieć pewność, że będą cieszyć się komfortem użytkowania okien i drzwi na lata - dodaje Dyrektor Marketingu firmy BUDVAR.

źródło: Budvar