PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2021-12-15
Kamila Newlin-Łukowicz „Kobietą Biznesu 2021”
Osiągnięcia zawodowe, jak i podejście do prowadzenia biznesu zostały docenione przez czytelników Pulsu Biznesu i portalu bankier.pl.

DRUTEX S.A.
ul. Lęborska 31
77-100 Bytów

tel. 59 822 91 01
fax 59 822 91 03
drutex@drutex.com.pl
www.drutex.pl

» więcej o firmie

Kamila Newlin-Łukowicz, wiceprezes firmy Drutex, wygrała plebiscyt „Kobieta Biznesu Roku 2021" Pulsu Biznesu w kategorii firm z przychodami powyżej 50 mln zł.

- Z Kamilą rozumiemy się bez słów. Drutex zna i rozumie tak dobrze, jak ja. To niezwykle kompetentna osoba, jest doktorem ekonomii po Szkole Głównej Handlowej. Wniosła do firmy otwartość na nowe technologie i automatyzację. To prawdziwa kobieta biznesu. W pełni zasługuje na ten tytuł - mówi Leszek Gierszewski, prezes i założyciel Drutexu.

Wiceprezes znana jest z tego, że decyzje biznesowe podejmuje szybko, ale zawsze są one trafne i mocno napędzają rozwój firmy, która jest jednym z liderów branży stolarki okienno-drzwiowej w Europie.

- Nie organizuję zbędnych nasiadówek, spotkań czy narad tak niezwykle popularnych w korporacjach. To do niczego nie jest potrzebne, strata czasu. Gdy w firmie wszyscy mają świadomość, w jakim miejscu się znajdują i jakie mamy cele - rozumiemy się bez słów. Często więc na korytarzach czy klatkach schodowych podejmuję decyzje w locie - czy to dotyczące zakupu ciężarówek czy budowy dwupoziomowej hali. I wszystko sprawnie działa - przekonuje Kamila Newlin-Łukowicz.

W Drutexie bardzo cenione jest też podejście Wiceprezes do pracownika. Dzięki swojej charyzmie i nowoczesnemu spojrzeniu na zarządzanie zasobami ludzkimi tworzy miejsce, w którym ludzie chcą i lubią pracować.

- W firmie mam raczej kolegów niż relacje szef - podwładny. Nie ma sensu tworzyć takich barier, wówczas ludzie nie dają z siebie tyle, ile mogliby. Staram się, by moje stosunki z całą kadrą Drutexu były partnerskie. To procentuje - zapewnia.

Ostatnie trzy lata były najlepsze w historii firmy i przyniosły rekordowe wyniki. Eksport dynamicznie rośnie, obecnie to już niemal 80 procent produkcji. Drutex ma już zasięg globalny, a w niedalekiej przyszłości ma być marką globalną. Stąd inwestycje w rozpoznawalność polskiego brandu i wzrost udziałów polskiego przedsiębiorstwa nie tylko na rynkach w Europie, ale też m.in. w USA, Australii i Meksyku.

- Musimy tylko zwiększyć nasze moce produkcyjne. Zakładam, że stanie się to przez dwa, trzy lata. Myślę, że wiem, jak to zrobić - przekonuje Kamila Newlin-Łukowicz. - Wszystko co najlepsze jeszcze przed nami - dodaje.