KRISHOME otwiera kolejne salony i odbiera wyróżnienie za aktywne zaangażowanie i wsparcie promocji prawidłowego montażu wyrobów stolarki budowalnej w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej TERMOMODERNIZACJA + DOBRY MONTAŻ
Kongres Stolarki Polskiej jest najważniejszym wydarzeniem w polskiej branży stolarki budowlanej. Łączy w sobie inspirujące dyskusje, prezentację najnowszych trendów, wystąpienia czołowych ekspertów, a jego zwieńczeniem jest uroczysta gala, na której zostają wręczone branżowe wyróżnienia.
W tym roku gala okazała się również doskonałym momentem na wyróżnienie Partnerów kampanii „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ". Zaangażowanie KRISHOME w promowanie kompleksowej termomodernizacji budynków zostało zauważone i wysoko ocenione przez Związek Polskie Okna i Drzwi oraz dziennikarzy branżowych. Pod uwagę brano kompleksowość usług Punktów Sprzedaży, wiedzę merytoryczną, opinię inwestorów oraz wsparcie szkoleniowe producenta.
W imieniu KRISHOME nagrodę odebrał Dyrektor Wykonawczy Grzegorz Ratajczak.
- „Dobry montaż jest tak samo ważny, jak dobry produkt. Brak wiedzy, niska jakość używanych akcesoriów oraz błędy montażowe mają wpływ na utratę właściwości produktu, a przede wszystkim na wzrost kosztów ich eksploatacji. Ostatecznie inwestorzy tracą pieniądze, a producent i firma montująca tracą zaufanie swoich klientów. I tu koło się zamyka. Chcemy to zmienić" - komentuje Grzegorz Ratajczak.
Do kampanii Dobry Montaż KRISHOME zaprosił wszystkie salony ze swojej sieci. Gwarancja Spokoju, jako główne hasło firmy, niesie obietnicę wysokiej jakości zarówno produktów, jak i usług montażowych.