PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2014-07-15
Nowe serwisy internetowe Seleny uruchomione
Dostarczając przydatne narzędzia i informacje, portale produktowe dedykowane markom TYTAN, Quilosa i Artelit stanowią odpowiedź na potrzeby ...

SELENA FM S.A.
ul. Legnicka 48A
54-202 Wrocław

tel. 71 783 82 90
office@selena.com
www.selena.com

» więcej o firmie

Grupa Selena - globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej z centralą w Polsce - kolejno uruchamia nowe wersje językowe korporacyjnego serwisu internetowego oraz portale dedykowane kluczowym markom produktowym. Działające od niedawna odświeżone strony przeznaczone są dla użytkowników z istotnych zagranicznych rynków, m.in. rosyjskiego, tureckiego, brazylijskiego i hiszpańskiego.

W ciągu ostatnich miesięcy Grupa Selena uruchomiła następując portale:

Uruchomienie kolejnych regionalnych odsłon nowego serwisu korporacyjnego pozwala na szersze dotarcie do odbiorców zainteresowanych szczegółami działalności Grupy Selena na świecie, a także ułatwia budowanie relacji biznesowych na lokalnych rynkach. Dostarczając przydatne narzędzia i informacje portale produktowe dedykowane markom TYTAN, Quilosa i Artelit stanowią odpowiedź na potrzeby klientów korzystających z produktów sygnowanych kluczowymi markami Seleny.

„Obecność naszych produktów w ponad 70 krajach świata stawia przed Grupą Selena wciąż nowe wyzwania. Jednym z nich jest ułatwienie lokalnym użytkownikom dostępu do najważniejszych informacji o spółce oraz oferowanych przez nią produktach. Kolejne odsłony naszego nowego serwisu korporacyjnego są doskonałymi narzędziami wspierającymi rozwój firmy i poszerzającymi grono naszych klientów. Cieszymy się też z inauguracji kolejnych wersji nowych serwisów poświęconych  kluczowym markom Seleny. Jesteśmy przekonani, że jeszcze bardziej umocnią one pozycję wizerunkową i sprzedażową marek TYTAN, Artelit i Quilosa. Wszystkie działania ułatwiające dostęp do informacji na temat spółki stanowią jeden z elementów realizacji naszej nowej misji, która brzmi: Razem budujemy sprawniej i lepiej - Together we deliver better building performance" - mówi Jarosław Michniuk, prezes zarządu Selena FM SA, jednostki nadrzędnej w Grupie Selena.

Nowa, bazowa odsłona serwisu korporacyjnego Seleny - dostępna w językach polskim i angielskim - została uruchomiona na początku 2014 roku i jest dostępna pod adresem www.selena.com. Jednym z głównych założeń nowego serwisu korporacyjnego jest usprawnienie relacji inwestorskich. Platforma Seleny umożliwia przeglądanie jej zawartości na urządzeniach mobilnych oraz szybkie odnajdywanie poszukiwanych informacji dzięki uproszczonej nawigacji.



Grupa Selena to globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej. Selena oferuje szeroką gamę produktów przeznaczonych zarówno dla profesjonalnych wykonawców, jak i użytkowników indywidualnych - główne marki to TYTAN, ARTELIT oraz hiszpańska QUILOSA. Selena jest jednym z trzech największych światowych producentów piany poliuretanowej używanej do montażu okien i drzwi. Grupa w swojej ofercie posiada piany, uszczelniacze, kleje, produkty do hydroizolacji, systemy ociepleń, zamocowania oraz produkty komplementarne.

W skład Grupy wchodzi 30 spółek w 18 krajach na całym świecie. Zakłady produkcyjne Seleny są zlokalizowane w Polsce, Brazylii, Korei, Chinach, Rumunii, Turcji oraz w Hiszpanii. Globalne doświadczenia zdobywane na wielu różnych rynkach pozwalają Grupie Selena szybko się rozwijać. Dzięki nim Selena staje się firmą innowacyjną i kreuje nowe rozwiązania dostosowane do potrzeb użytkowników.

Grupa Selena była wielokrotnie nagradzana w najbardziej prestiżowych rankingach. Otrzymała m.in. tytuły: Diamentu Forbesa oraz Perły Polskiej Gospodarki. Najwyższa jakość produktów Grupy Selena oraz ich nowoczesność cieszą się uznaniem partnerów i klientów firmy, o czym mogą świadczyć liczne nagrody, jakimi spółka jest honorowana.

Od kwietnia 2008 akcje spółki holdingowej Grupy - Selena FM SA - notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

 źródło: Selena