W ostatnich dniach światło ujrzała nowa strona internetowa Budvar Centrum.
Głównym celem zespołu pracującego nad nowym serwisem internetowym było
uzyskanie efektu nowoczesności, lekkości i sprawienie, aby strona była jak
najbardziej intuicyjna oraz spójna z pozostałymi materiałami firmy. Projektanci
położyli duży nacisk na funkcję informacyjną witryny, aby za jej pośrednictwem
na bieżąco i wyczerpująco informować przed wszystkim o ofercie, technologii,
zmianach i nowościach.
Docelowo, strona ma za zadanie stać się platformą nie tylko dla klientów
marki,
ale również wsparciem dla architektów i salonów sprzedażowych.
Odmieniony wygląd strony to również więcej treści o charakterze
eksperckim.
Platforma jest pierwszym w nowej strategii rozwoju marki na rynku
Polskim.
Historia BUDVAR Centrum sięga
1991 roku. Swoją siecią sprzedaży obejmuje dziesiątki biur na terenie Polski,
Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Belgii, Włoch, Czech, Słowacji oraz Węgier. W
każdym z biur Klient może liczyć na profesjonalną obsługę na każdym etapie
inwestycji. Z okien Budvaru zadowolonych jest już ponad milion Klientów. Najwyższa
jakość produktów jest standardem. Proces produkcyjny jest w pełni
zautomatyzowany i odbywa się ze spełnieniem wymogów ISO 900, jak również
zgodnie z normą Unii Europejskiej EN 14351-1:2006.
źródło: Budvar