PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2016-01-12
MONTERIADA 2016 na targach BUDMA
„Dobry montaż jest tak samo ważny jak dobry produkt" - pod takim hasłem, Związek POiD od ponad roku realizuje kampanię edukacyjną DOBRY MONTAŻ.

POLSKIE OKNA I DRZWI
ul. Modlińska 6
03-216 Warszawa

tel. 22 811 20 64
fax 22 811 20 64
biuro@poid.eu
www.poid.eu

» więcej o firmie

„Dobry montaż jest tak samo ważny jak dobry produkt" - pod takim hasłem, Związek POiD od ponad roku realizuje kampanię edukacyjną DOBRY MONTAŻ. Jak jednak wygląda proces profesjonalnej instalacji okien, drzwi, bram czy osłon? Dzięki kolejnej inicjatywie POiD, montaż w wykonaniu profesjonalistów będą mogli zobaczyć uczestnicy tegorocznych targów BUDMA. MONTERIADA, cykl interaktywnych pokazów montażu na specjalnie zaprojektowanym stoisku odbędzie się już w dniach 2-5 lutego. Patronat nad wydarzeniem sprawuje Instytut Techniki Budowlanej.

MONTERIADA wpisuje się w ideę ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ" realizowanej przez POiD i stanowi swoistą akademię profesjonalnej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. - Wydarzenie dedykowane jest do osób i grup, dla których istotny jest nie tylko dobry produkt, lecz również jego prawidłowa instalacja, a więc inwestorów, monterów, sprzedawców, dystrybutorów czy uczniów szkół zawodowych ­- tłumaczy Paweł Wróblewski, Dyrektor Związku POiD.

W ramach interaktywnego pokazu podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA, profesjonalne ekipy montażowe zrealizują montaż drzwi, okien, bram garażowych i osłon czołowych polskich producentów. Wykorzystają do tego najnowocześniejsze systemy montażowe, mocowania oraz narzędzia. Partnerami MONTERIADY są marki: AIB, Entra, FAKRO, KLIMAS Wkręt-met, Hörmann, PINUS, PORTA KMI POLAND, SOUDAL, Stolbud Koronea oraz STANLEY Black & Decker.

Niezwykłe wydarzenie będzie można oglądać w pawilonie nr 5, na stoisku numer 73. Realizowane na specjalnie zaprojektowanej ścianie montażowej pokazy dobrego montażu będą miały charakter cykliczny. Codziennie, przez cały czas trwania MONTERIADY, od godz. 10.30 do godz. 16.00 można będzie obserwować, jak montowane są poszczególne rozwiązania. - Podczas montażu ekspert firmy zaprezentuje kroku po kroku proces instalacji oraz produkty i narzędzie do niej użyte. Wszystkie detale, dzięki przekazowi na żywo, można również zobaczyć na ekranach umieszczonych na stoisku - wyjaśnia Paweł Wróblewski.

Wizyta na MONTERIADZIE to unikalna możliwość zobaczenia dobrego montażu na żywo. Atrakcji z pewnością nie zabraknie. Już teraz zapraszamy do udziału w wydarzeniu!

2-5 lutego 2016 roku
Hala nr 5 Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA
Stoisko numer 73

***

Ogólnopolska kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ" to organizowana przez Związek POiD akcja, promująca wśród inwestorów indywidualnych ideę prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. Partnerami „DOBREGO MONTAŻU" są firmy: Anwis, AIB, FAKRO, Hörmann, Marcopol, Soudal, Porta KMI Poland, POL-SKONE, PROLINE, WIŚNIOWSKI.


źródło: POiD