Targi Budma to jedno z najważniejszych wydarzeń branży budowlanej o charakterze międzynarodowym. FAKRO jak co roku podczas targów miało swoje stoisko, prezentując najnowsze rozwiązania. W ramach wydarzenia odbywają się również debaty dotyczące aktualnych branżowych tematów. W jednym z paneli FAKRO reprezentował Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu.
To już 32. edycja Międzynarodowych Targów „BUDMA". FAKRO co roku uczestniczy w tym ważnym branżowym wydarzeniu. Na stoisku firmy można było zapoznać się z oknami dachowymi nowej generacji GREENVIEW oraz schodami strychowymi GREENSTEP. Dużą popularnością cieszyły się okna fasadowe z linii INNOVIEW. Tegoroczna edycja wydarzenia miała inspirować do wprowadzania proekologicznych zmian oraz innowacyjnych rozwiązań w branży budowlanej. Podczas debaty pt.: Kompleksowa modernizacja - Jak branża budowlana wspiera program ,,Czyste powietrze"? FAKRO reprezentował Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu.
- Tegoroczny temat przewodni targów „Zielona Przyszłość Budownictwa" jest dla FAKRO szczególnie bliski. Zielony kolor towarzyszy nam od samego początku powstania firmy, a kojarzona z nim ekologia to aspekt, który przenika każdą dziedzinę naszej działalności. To nasza filozofia GO GREEN: projektujemy, planujemy i produkujemy z dbałością o środowisko naturalne. Świadczą o tym m.in. nasze produkty z najnowszej linii GREENVIEW, które otrzymały certyfikat Carbon Footprint Approved, potwierdzający niski ślad węglowy, generowany przy ich produkcji - podkreśla Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu.
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury „BUDMA 2024" odbyły się w dniach od 30 stycznia do 2 lutego br. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.