PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
Oferty pracy
W celu zamieszczenia ogłoszenia o poszukiwaniu pracownika,
prosimy o przesłanie informacji na adres: biuro@okna21.pl


Nie szukamy idealnych CV – szukamy ludzi z pasją!

Awilux Polska sp. z o.o., sp.k. wiodący producent okien, drzwi i systemów przesuwnych w klasie premium poszukuje osób na stanowisko:

Menedżer ds. Jakości / Quality Manager

Jeśli potrafisz zarządzać zarówno procesami, jak i ludźmi, masz dar i siłę przekonywania, a przy tym kochasz wyzwania i nie brakuje ci zapału do pracy - to jest to oferta skrojona na Twoją miarę!

Szukamy osób, dla których niemożliwe nie istnieje, a realizacja założonych celów polega na skutecznym działaniu, twórczym i nieszablonowym myśleniu oraz świadomym wykorzystywaniu potencjału zasobów ludzkich.

Jako Quality Manager będziesz odpowiedzialny za proces tworzenia jakości, jako nadrzędnej wartości i strategii rozwoju firmy Awilux, a także za promowanie i monitorowanie rozwoju jakości na wszystkich szczeblach funkcjonowania organizacji. Konsekwencja i determinacja w działaniu oraz umiejętność dostosowania narzędzi i taktyk do potrzeb firmy, specyfiki rynku oraz kompetencji personelu to cechy, które na pewno docenimy i które wzbudzą nasze zaufanie.

Przyjdź, zaprezentuj swoją wizję jakości i przekonaj nas, że warto oddać dział zarządzania naszą największa wartością w Twoje ręce.

Twoje zadania:

  • budowa i rozwój systemu zarządzania jakością dostosowanego do potrzeb organizacji,
  • koordynacja projektów dotyczących wprowadzania, usprawniania i utrzymania odpowiedniego poziomu jakości produktów i procesów w organizacji,
  • budowanie świadomości standardów jakościowych obowiązujących w firmie,
  • przeprowadzanie audytów jakościowych wewnątrz organizacji oraz w ramach łańcucha dostaw,
  • monitorowanie wyników jakościowych zgodnie z założonymi celami jakościowymi,
  • odpowiedzialność za inicjowanie działań w zakresie poprawy jakości,
  • nadzór nad procesem tworzenia wymagań jakościowych dla nowych procesów,
  • zarządzanie zespołem podległych pracowników - organizacja pracy, delegowanie zadań i motywacja.

Co zyskujesz, pracując z nami?

  • czas konieczny na początkowym okresie wdrożenia, pozwalający na dokładne zapoznanie się ze specyfiką naszej organizacji,
  • wsparcie zarządu oraz pozostałych menedżerów podczas wdrożenia oraz na dalszym etapie współpracy,
  • przyjazny i wspierający zespół, w którym poczujesz się szanowany i lubiany,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • indywidualnie dopasowany system wynagrodzeń i premii, na jasno określonych zasadach.

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w Dziale Jakości w zakładzie produkcyjnym,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość narzędzi: CAPA, 8D, FMEA, SPC, 5Why, Ishikawa, PDCA, Pareto,
  • znajomość norm i systemów zarządzania jakością,
  • samodyscyplina, koncentracja na celu, asertywność, panowanie nad stresem, samodzielność, umiejętności mediacyjne, sumienność, opanowanie, umiejętność współpracy,
  • bardzo dobra organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności komunikacji, zdolność analitycznego i logicznego myślenia oraz kreatywne rozwiązywanie problemów.

Mile widziane:

  • znajomość języka niemieckiego,
  • znajomość metodyk: lean manufacturing, ISO 9001, Kaizen, SIX SIGMA, TQM.

BENEFITY:

  • możliwość ubezpieczenia grupowego oraz dodatkowego pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny,
  • brak dress code’u – stawiamy na wygodę!
  • spotkania integracyjne oraz ciekawe firmowe eventy,
  • słodkie co nieco na szczególne okazje.

Osoby odnajdujące się w opisie wymagań zachęcamy do składania dokumentów (CV wraz z poniższą zgodą na przetwarzanie danych osobowych).

Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 15 stycznia 2023 na adres: rekrutacja@awilux.pl

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez firmę AWILUX Polska sp. z o.o. sp.k. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na kompletne, wybrane oferty.

z dnia
02/12/2022

Nie szukamy idealnych CV – szukamy ludzi z pasją!

Awilux Polska sp. z o.o., sp.k. wiodący producent okien, drzwi i systemów przesuwnych w klasie premium, w związku z nieustannym rozwojem firmy poszukuje osób na stanowisko:

Pracownik Biura Obsługi Klienta PVC (rynek niemiecki)

Jeśli lubisz ludzi i odnajdujesz radość w budowaniu relacji z innymi, jesteś otwarty na wszechstronną wiedzę i rozwój, a język niemiecki nie jest Ci zupełnie obcy, to nasza oferta jest dla Ciebie. Szukamy osób z charyzmą, stawiamy na autentyczność i determinację w działaniu – te bowiem zagwarantują sukces nie tylko na etapie rekrutacji, ale także w kontaktach z klientem i w codziennych zawodowych wyzwaniach. Jeśli posiadasz kompetencje komunikacyjne i doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, będą one Twoim niekwestionowanym atutem. Docenimy Twoje umiejętności, odkryjemy talenty i przeszkolimy w zakresie specjalistycznej wiedzy i tajników branży okiennej. Możliwość nieustannego doskonalenia warsztatu oraz wykorzystania swojego potencjału sprawią, że praca w naszym zespole będzie źródłem satysfakcji i spełnienia.

Do odważnych świat należy – spróbuj, a przekonasz się, że również Ty możesz tworzyć z nami wartość marki Awilux!

Twoje zadania:

  • obsługa klienta z segmentu B2B,
  • opracowywanie ofert i zleceń,
  • wielopłaszczyznowa komunikacja z klientem (telefoniczna i mailowa),
  • udzielanie i uzyskiwanie informacji, badanie potrzeb i oczekiwań klientów,
  • zapoznanie klienta z asortymentem, doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań i systemów,
  • budowanie partnerskich i biznesowych relacji z klientem.

Co zyskujesz, pracując z nami?

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • przyjazny i wspierający zespół, w którym poczujesz się szanowany i lubiany,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • indywidualnie dopasowany system wynagrodzeń i premii, na jasno określonych zasadach,
  • możliwość rozwoju kompetencji językowych, w tym praktycznej nauki języka biznesowego i specjalistycznego,
  • doświadczenie w obsłudze klienta zagranicznego oraz budowaniu efektywnej komunikacji handlowej z klientem,
  • możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy z zakresu stolarki okiennej, udział w szkoleniach produktowych oraz szkoleniach nt. strategii komunikacyjnych.

Nasze oczekiwania:

  • wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
  • umiejętność szybkiego adaptowania się do zmian,
  • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań i obowiązków,
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego,
  • umiejętność efektywnego zarządzania czasem,
  • wysoka kultura osobista,
  • gotowość do samodoskonalenia.

Mile widziane 😊

  • zmysł techniczny,
  • znajomość języka angielskiego,

BENEFITY:

  • możliwość ubezpieczenia grupowego oraz dodatkowego pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny,
  • brak dress code’u – stawiamy na wygodę!
  • spotkania integracyjne oraz ciekawe firmowe eventy,
  • kawka i herbatka bez limitu😊,
  • słodkie co nieco na szczególne okazje.

Osoby odnajdujące się w opisie wymagań zachęcamy do składania dokumentów (CV wraz z poniższą zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz numerem referencyjnym). Zgłoszenia prosimy przesyłać do 9 grudnia 2022 na adres: rekrutacja@awilux.pl

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez firmę AWILUX Polska sp. z o.o. sp.k. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na kompletne, wybrane oferty.

z dnia
25/11/2022


z dnia
10/11/2022


z dnia
17/01/2022


z dnia
31/08/2021


z dnia
19/01/2021


z dnia
12/10/2020


z dnia
06/07/2020


z dnia
06/07/2020

Jesteśmy globalnym dostawcą artykułów dla branży budowlanej. W naszej branży zajmujemy prowadzącą pozycję na rynku. Dla naszej Siedziby w Nienburg / Saale (Niemcy) szukamy:

Kierownik Produkcji (k/m)
z doświadczeniem w technologii tworzyw sztucznych

Twoje zadania:

  • Zarządzanie oraz kontrola powierzonych zespołów produkcyjnych oparta na wynikach i zapewnienie wydajnego i terminowego procesu produkcji w koordynacji z działem sprzedaży.
  • Planowanie oraz wdrążanie projektów operatywnych w celu optymalizacji istniejących procesów produkcyjnych i Maszyn.
  • Zapewnienie celów opartych na dalszym rozwoju Firmy.
  • Kierownictwo i wsparcie bezpośrednio podlegających zespołów składających się z około 50 pracowników (głównie w trybie wielozmianowym).

Wymagania:

Przedsiębiorczy, doświadczony technologicznie Kierownik z własną inicjatywą

  • Dyplom ukończenia studiów inżynierskich w dziedzinie inżynierii mechanicznej, inżynierii tworzyw sztucznych lub podobnej dziedzinie z doświadczeniem w technologii produkcyjnej.
  • Bardzo dobre techniczne pojęcie procesów produkcyjnych oraz umiejętności analityczne.
  • Szybkie przystosowanie się, podejmowanie decyzji, samodzielne działanie dążące do celów Firmy.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.

Oferujemy:

  • Odmienne oraz odpowiedzialne zadania ze swobodą w zakresie ich realizacji.
  • Wynagrodzenie stosowne do stanowiska pracy.
  • Przyuczenie do miejsca pracy i indywidualne możliwości szkoleniowe
  • Pomoc w przeprowadzce, zakwaterowaniu i szukaniu miejsca opieki nad dziećmi.

Jesteś Zainteresowany(a)?

Więc czekamy na Ciebie! Prosimy o przesłanie podania drogą elektroniczną (format PDF) na adres: bewerbung-nbg@exte.de

W przypadku pytań, prosimy o kontakt z panią Dr. Anja Hamblyn.

EXTE GmbH
z. Hd. Anja Hamblyn
Industriestraße 3
D-06429 Nienburg / Saale
Telefon: +49 (0) 34721 401-0

z dnia
17/12/2018


z dnia
17/04/2018


z dnia
17/04/2018