PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2012-04-20
Okno Winergetic Premium - energooszczędność w pięknej formie
Okno piękne, funkcjonalne czy ciepłe? To jedno z pierwszych pytań, które pojawia się przy podejmowaniu decyzji o zakupie stolarki.

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Ochmanów 117
32-003 Podłęże

tel. 12 279 71 71
fax 12 279 71 72
biuro@oknoplast.com.pl
www.oknoplast.com.pl

» więcej o firmie

W ofercie OKNOPLAST pojawiło się nowe, energooszczędne okno Winergetic Premium, które łączy zaawansowane rozwiązania technologiczne i elegancką, zaokrągloną na zewnątrz linię profilu. 

Nowe okno Winergetic Premium zapewnia komfort cieplny w domu, a subtelna linia profilu sprawia, że staje się ono istotnym elementem dekoracyjnym elewacji budynku. Nowoczesna technologia wykonania umożliwiła osiągnięcie współczynnika przenikania ciepła U na poziomie zaledwie Uw=0,78W/m²K. Po dwuletnich badaniach i testach laboratoryjnych OKNOPLAST, jako pierwsza firma w Europie, zastosowała świadomie i odpowiedzialnie zespolenia dwukomorowe z taflami szkła o grubości 3 mm. Pozwoliło to połączyć wysokie właściwości termoizolacyjne z redukcją ciężaru skrzydła, otwierając tym samym nowe możliwości aranżacji przestrzeni oraz zapewniając dłuższe i bardziej komfortowe użytkowanie okien. Cięższe o 1/3 tradycyjne szyby dwukomorowe (w przypadku drzwi balkonowych to nawet kilkanaście kilogramów więcej) uniemożliwiały dotychczas architektom projektowanie okien energooszczędnych z dużymi przeszkleniami.


Oknoplast poszedł o krok dalej - aby dać naszym klientom możliwość cieszenia się światłem słonecznym, bez obaw o bezpieczeństwo w przypadku rozbicia przeszklenia, zdecydowaliśmy się na inwestycję w innowacyjny piec, umożliwiający hartowanie szkła 3 mm i wykonywanie naprawdę dużych okien. Okno Winergetic Premium o szerokości 1,5 metra, czy balkon o wysokości 2,5 metra nie stanowią dla nas żadnego problemu - mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST.

Aby uzyskać jeszcze lepsze parametry termoizolacyjne, producent zastosował opcjonalnie innowacyjne wzmocnienie termiczne - stalowy profil został połączony z wkładką termiczną wykonaną z żywicy. Takie rozwiązanie minimalizuje powstanie mostków termicznych, przy zachowaniu wymaganej statyki. Okno Winergetic Premium z zastosowanym wzmocnieniem termicznym według nowych wytycznych Ift Rosenheim spełnia wymagania okien pasywnych.

Oknoplast nie powiedział jeszcze ostatniego słowa w tym roku. Trwają zaawansowane prace badawczo-rozwojowe nad szybą trzykomorową o współczynniku Ug=0,3, która wejdzie do produkcji najbliższych tygodniach - mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST. OKNOPLAST, jako pierwsza firma w Europie wprowadza do sprzedaży takie rozwązanie, na szybach 3 mm, dla okien PVC. Prototyp tego rozwiązania, zaprezentowany na Targach Okiennych w Norymberdze, zyskał uznanie ekspertów i szacunek branży.

Nowy produkt OKNOPLAST można z powodzeniem montować w budynkach nowych, jak i tych już istniejących. Ułatwia to specjalna konstrukcja okna - czyli 7-komorowy profil ramy o szerokości zabudowy 82 mm i półzlicowany profil skrzydła o szerokości zabudowy 93 mm. Nowe okno zostało wyposażone w standardzie aż w 6 uszczelek, poprawiających właściwości energooszczędne okna oraz parametry szczelności i akustykę. Innowacją jest tu dodanie dodatkowej uszczelki we wrębie szybowym, poprawiającej szczelność okna oraz ograniczającej powstawanie mostka termicznego przy szybie. Na specjalne zamówienie okno można wyposażyć w niewidoczne okucia Invisso lub antywłamaniowe w klasie WK1 i WK2.

Oprócz energooszczędnych właściwości Winergetic Premium charakteryzuje się także subtelną, zaokrągloną na zewnątrz linią profilu. Kształt skrzydła to autorski projekt, dostępny  wyłącznie pod marką OKNOPLAST.


Okno Winergetic Premium powstało w odpowiedzi na rosnące potrzeby naszych klientów. Coraz częściej poszukują oni bowiem rozwiązań energooszczędnych, podkreślających elegancki charakter elewacji budynku, a jednocześnie funkcjonalnych. OKNOPLAST, jako firma działająca w segmencie Premium, od lat spełnia oczekiwania najbardziej wymagających inwestorów. Dlatego przy tworzeniu Winergetic Premium położyliśmy duży nacisk na jego parametry termoizolacyjne, swobodę projektowania oraz design - mówi Prezes Mikołaj Placek. 

Wyjątkowość okna to również zastosowanie klamki z linii dESIGN+ o kształcie, inspirowanym serią Platinium. Została ona zaprojektowana we współpracy z renomowanym  studiem projektowym KISKA i jest dostępna wyłącznie w ofercie OKNOPLAST. Uzupełnieniem projektu są nowe zaczepy obwodowe z podwójnym punktem styku z zaczepem IS, które w połączeniu z nowym wzorem klamki dESIGN+ o dłuższej o 20% rękojeści, pozwalają na łatwiejszą i płynniejszą obsługę skrzydła okiennego.

Firma oferuje bogaty wybór kolorów profili okna Winergetic Premium. Możemy zdecydować się na tradycyjną biel lub barwy drewnopodobne jak orzech, Winchester czy dąb bagienny. Istnieje też możliwość wykonania okna w kolorach z palety RAL m.in. w coraz bardziej popularnym odcieniu antracyt.




Firma OKNOPLAST rozpoczęła działalność w 1994 roku. W ciągu kilkunastu lat istnienia przedsiębiorstwo wypracowało solidną markę i pozycję czołowego producenta stolarki otworowej zarówno w Polsce, jak i w Europie. Wysoka jakość produktów – z której znana jest firma – została osiągnięta również dzięki doświadczeniu oraz gruntownej znajomości branży założycieli spółki.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 29 tys. m2. Od samego początku firma sprzedała ponad 2 500 000 okien, a globalna liczba Klientów przez 17 lat działalności przekroczyła 860 tysięcy.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, który poświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom m.in.: Godło Promocyjne „Teraz Polska 2010” dla okna Platinium i Platinium Evolution2, tytuł „Top Marka 2010”, „Złoty Laur Klienta 2010” w kategorii „Funkcjonalność i bezpieczeństwo”, certyfikat „Lider Rynku 2010”, certyfikat „Euro Leader 2010”, „Wizytówka Polskiego Produktu 2010”, czy tytuł „Premium Brand 2011” dla najbardziej cenionej marki. OKNOPLAST pojawił się również w prestiżowym rankingu magazynu Forbes – „Diamenty Forbesa“ i został wyróżniony za dynamiczny rozwój spółki.

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie „U Siemachy”. Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.

źródło: Oknoplast Sp. z o.o.