PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2015-05-04
Roto: szturmem na rynek!
Producent okien dachowych i akcesoriów okiennych prezentował swoją najnowszą propozycję ofertową - pasywne okno nowej generacji ROTO Q 4 H 3P.

Roto Okna Dachowe Sp. z o.o.
ul. Lubelska 104
21-100 Lubartów

tel. 81 855 05 22
fax 81 855 05 28
biuro.pl@roto-frank.com
www.roto.pl

» więcej o firmie

Targi Interbud w Łodzi, XXIII Targi Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz w Drzonkowie, Międzynarodowe Targi w Rydze - to tylko niektóre z wydarzeń w branży budowlanej ostatnich tygodni, w których czynny udział wzięła marka Roto. Producent okien dachowych i akcesoriów okiennych prezentował na targach swoją najnowszą propozycję ofertową - pasywne okno nowej generacji  ROTO Q 4 H 3P.

ROTO Q szturmem zdobywa rynek - zaprezentowana na większości targów budowlanych nowość marki spotkała się z dużym zainteresowaniem nie tylko odwiedzających, ale również jury przyznającego nagrody.  


Materiały do budowy domów i remontowania mieszkań, wyposażenie wnętrz, instalacje sanitarne oraz okna i drzwi - słowem - wszystko, co mogło zainteresować osoby właśnie budujące domy, znalazło się na Targach Interbud. W łódzkiej Hali Expo wystawiło się aż 312 firm z kraju i zagranicy, a okno RotoQ zostało na ich tle wyróżnione, otrzymując Nagrodę Wojewody Łódzkiego. Stoisko Roto cieszyło się znacznym zainteresowaniem także w czeskiej Pradze, przyciągając aż 17 685 osób z kilkunastu krajów. Tam RotoQ otrzymało nagrodę za najlepszy eksponat na targach. - Ofertę Roto, z uwzględnieniem nowego okna, przedstawialiśmy również na Targach Bud-Gryf i Energia, a także XXIII Targach Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz w Drzonkowie czy „I House 2015"  w Rydze, gdzie nasz produkt zaprezentowaliśmy przed ponad 36,000 zwiedzających! ­- relacjonuje Karina Frydrych, Specjalista marketingu Roto - pokazaliśmy się także w Kaliningradzie oraz Targach BAU w Monachium, gdzie RotoQ miało swoją premierę.

To jednak nie koniec aktywności związanych z nowymi propozycjami marki. Poza nowościami w ofercie produktowej firma przygotowała również innowacyjny cykl szkoleń dla dystrybutorów - RotoQ Academy obejmowało aż 14 dwudniowych spotkań szkoleniowych. W każdym z nich wzięło udział 15 uczestników, których eksperci Roto trenowali w technikach sprzedaży czy argumentacji dla klientów.

źródło: Roto