PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE EKSPERT OKIENNY
2021-11-17
Marka DAKO z certyfikacją ISO 14001
Certyfikat przyznawany jest firmom, których działalność prowadzona jest w oparciu o zrównoważony rozwój. Oznacza to, że każdy aspekt zarządzania ...

DAKO Sp. z o.o.
Al. Piłsudskiego 88
33-300 Nowy Sącz

tel. 18 449 28 00
fax 18 449 28 88
biuro@dako.eu
www.dako.eu

» więcej o firmie

Firma DAKO otrzymała niedawno certyfikację ISO 14001, której uzyskanie możliwe było dzięki spełnieniu rygorystycznych wymagań normy środowiskowej oraz pozytywnemu przejściu weryfikacji przez niezależną, międzynarodową jednostkę akredytującą PCC-cert.

Certyfikat przyznawany jest firmom, których działalność prowadzona jest w oparciu o zrównoważony rozwój. Oznacza to, że każdy aspekt zarządzania działalnością marki, m.in. produkcja, logistyka, czy organizacja przedsiębiorstwa jest prowadzony z troską o środowisko naturalne.

DAKO od początku funkcjonowania firmy stawia na rozwiązania, które mają na celu dbałość o ekologię. Minimalizowanie kosztów produkcji, oszczędności w zużyciu energii oraz racjonalne gospodarowanie surowcami to główne założenia polityki firmy, dla której od lat ważne są kwestie dotyczące ochrony przyrody i wsparcia działań ekologicznych. Dzięki podjęciu inicjatyw, które mogą ograniczyć negatywny wpływ organizacji na środowisko, wyeliminowane zostały również zagrożenia ekologiczne na terenie zakładu, a pracownicy przygotowani są do wdrożenia odpowiednich rozwiązań na wypadek ich zaistnienia. Skutkiem prowadzonych kompleksowo działań i usprawnień jest uzyskanie pozytywnej opinii jednostki PCC-cert i przyznanie DAKO certyfikatu ISO 14001.


Korzyści płynące z wprowadzenia certyfikacji ISO 14001 przyniosą wymierne, długofalowe skutki dla budowania marki DAKO, zwłaszcza na rynkach eksportowych, na których zbyt stanowi aktualnie większą część sprzedaży firmy. Oficjalne potwierdzenie prowadzenia przez markę DAKO polityki zrównoważonego rozwoju przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku firmy i wzrostu wiarygodności ekologicznej przedsiębiorstwa - a co za tym idzie - przekłada się na zwiększenie zaufania klientów do marki. Międzynarodowy certyfikat środowiskowy to także szansa na wzrost konkurencyjności i osiągnięć firmy oraz realne, pozytywne korzyści wynikające z wpływu podejmowanych działań na środowisko pracy oraz lokalną społeczność.