PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2012-09-26
Liczą się wyniki – podsumowanie I edycji Rotomanii
Rotomania to wymierne korzyści dla producentów okien i ich dilerów, którzy mogą wyróżnić się na tle konkurencji.

ROTO Frank Okucia Budowlane Sp. z o.o.
ul. Wał Miedzeszyński 402
03-994 Warszawa

tel. 22 567 09 00
fax 22 567 09 59
info.pl@roto-frank.com
www.roto.pl

» więcej o firmie

Pierwszą edycję programu Rotomania podsumował konsultant kancelarii doradczej Synergia, Konrad Klimek, współautor programu, a także trener technik sprzedaży i negocjacji: „Uczestnicy Rotomanii wykonali przede wszystkim niezbędną ‘pracę u podstaw', czyli przeszli szkolenia z zasad skutecznej sprzedaży oraz wyposażyli swoje salony w odpowiednie rozwiązania." Z tą wiedzą i przy pomocy fachowych narzędzi przez ostatni rok wdrażali wysokie standardy obsługi klienta w swoich salonach sprzedaży oraz zachęcali do zakupu stolarki stosując argumenty korzyści.

Jak wygląda program w liczbach po roku wytężonych działań?

  • 353 osoby zostały przeszkolone w ciągu 25 dni szkoleniowych
  • 146 punktów sprzedaży wyposażyło swoje salony w 283 okna ekspozycyjne
  • 713.700 Roto-punktów zasiliło 84 karty Rotomania mypremium
  • 125.850 punktów wpłynęło na konto pana Tomasza Pyki z firmy Halpuczok, który został Sprzedawcą Roku w I edycji Rotomanii 2011/2012
  • Roto NT Designo - okucie do okien z ukrytymi zawiasami było najczęściej premiowanym produktem


Konrad Klimek, konsultant Kancelarii Doradczej Synergia

Zdaniem Konrada Klimka program Rotomania przynosi wymierne korzyści wszystkim uczestnikom - producentom okien i ich dilerom, którzy mogą wyróżnić się na tle konkurencji i sprzedawać wysokomarżowe produkty, ale przede wszystkim kupującym i sprzedającym. Kupujący dostają bardzo dobry produkt wysokiej jakości, dopasowany dokładnie do nich i do ich potrzeb. Są przekonani, że dobrze wydali swoje pieniądze. Sprzedający - oprócz wyższej marży i wyższych obrotów - mogą liczyć na rekomendację zadowolonych klientów. „Ten pociąg już ruszył, to od Państwa zależy, czy chcecie podczepić swój wagon i jechać z nami", zakończył swoje wystąpienie Konrad Klimek.

Zdjęcie główne:Salon sprzedaży w firmie Halupczok - uczestnika pierwszej edycji Rotomanii

źródło: Roto