Pierwszą edycję programu Rotomania podsumował konsultant kancelarii doradczej Synergia, Konrad Klimek, współautor programu, a także trener technik sprzedaży i negocjacji: „Uczestnicy Rotomanii wykonali przede wszystkim niezbędną ‘pracę u podstaw', czyli przeszli szkolenia z zasad skutecznej sprzedaży oraz wyposażyli swoje salony w odpowiednie rozwiązania." Z tą wiedzą i przy pomocy fachowych narzędzi przez ostatni rok wdrażali wysokie standardy obsługi klienta w swoich salonach sprzedaży oraz zachęcali do zakupu stolarki stosując argumenty korzyści.
Jak wygląda program w liczbach po roku wytężonych działań?
Konrad Klimek, konsultant Kancelarii Doradczej Synergia
Zdaniem Konrada
Klimka program Rotomania przynosi wymierne korzyści wszystkim uczestnikom -
producentom okien i ich dilerom, którzy mogą wyróżnić się na tle konkurencji i
sprzedawać wysokomarżowe produkty, ale przede wszystkim kupującym i
sprzedającym. Kupujący dostają bardzo dobry produkt wysokiej jakości,
dopasowany dokładnie do nich i do ich potrzeb. Są przekonani, że dobrze wydali
swoje pieniądze. Sprzedający - oprócz wyższej marży i wyższych obrotów - mogą
liczyć na rekomendację zadowolonych klientów. „Ten pociąg już ruszył, to od
Państwa zależy, czy chcecie podczepić swój wagon i jechać z nami", zakończył
swoje wystąpienie Konrad Klimek.
Zdjęcie główne:Salon sprzedaży w firmie Halupczok - uczestnika pierwszej edycji Rotomanii
źródło: Roto