Promocja obejmowała sponsoring nowosądeckiego boksera Andrzeja Sołdry (10-1-1, 5 KO), w pojedynku z powracającym na ring Dawidem Kosteckim (39-1, 25 KO).
Walką wieczoru, gwarantującą wysoką oglądalność gali był szlagierowy pojedynek Tomasza Adamka z Arturem Szpilką. Walka Kosteckiego i Sołdry zajmowała w karcie 4 pozycję, przed walką wieczoru oraz przed starciem Grzegorza Proksy z Maciejem Sulęckim.
Dzięki wysokiemu poziomowi sportowemu oraz sensacyjnemu rozstrzygnięciu na korzyść Sołdry, walka była najczęściej omawianym pojedynkiem gali, poza starciem Szpilki z Adamkiem. Duża ilość informacji i zdjęć dotyczących walki przełożyła się na bardzo dobry efekt promocyjny marki DAKO. Galę obejrzało 18.000 widzów w nowej hali Kraków Arena. W telewizji Gala była dostępna w systemie Pay-per-view oraz na ipla.tv.